REQ: Nik Og Jay feat. Enur - Boing

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
onkelc
Chart Attack VIP
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23 jul 2002, 21:17
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

REQ: Nik Og Jay feat. Enur - Boing

Indlæg af onkelc »

hey!


En dj spurgte til denne version, men jeg kender intet til den, og tror heller ikke at jeg har hørt den....


Nogen som kan hjælpe?


//onkel
Maaau fra OnkelAzzz
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Kender ham der har lavet Mash-uppet, men ved han ikke vil af med den :-P
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

lyder spændene. (:
onkelc
Chart Attack VIP
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23 jul 2002, 21:17
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

Spinz skrev:Kender ham der har lavet Mash-uppet, men ved han ikke vil af med den :-P

jamen er det den Enur version du snakker om?

Ja, det er tit sådan at de ikke rigtig vil ud med dem... :wink:
Maaau fra OnkelAzzz
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Ja det er den! Boing vs. Calabria :-) Den starter med beatet fra Enur og samtidig med, kører vokalen "Baby lad mig pop den for dig" i et loop oveni.... hvorefter vokalen forsætter osv osv :-)
CyberZink
Indlæg: 325
Tilmeldt: 28 jun 2003, 00:06

Indlæg af CyberZink »

nå ja super hemmeligt der... hvem ka finde de lyserøde kaniner der bor til venster fra den røde plads skå over for lufthavnen.. se til venster der en fisker med en hue af katja vingummiere WHAAAAAAAAAAAAAAT !!!!





pas på den lille prik den kan stikke.


M
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Spinz skrev:Kender ham der har lavet Mash-uppet, men ved han ikke vil af med den :-P
Er det ikke lidt useless at sige? Tror de fleste herinde er ret ligeglade med om du kender ham, hvis ikke det skaffer dem det de søger.
CyberZink
Indlæg: 325
Tilmeldt: 28 jun 2003, 00:06

Indlæg af CyberZink »

odder han har fået hjælp.. hahahahahah

jeg hygger mig lige :P *kig dig nu godt omkring*


;D
Billede
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nice, CyberZink... :P
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Odder -> Netop derfor gider jeg ikke bruge ret meget af min tid i sådanne fora, når man mødes med halv-fjendtlige kommentarer som din. Kunne være jeg selv har spurgt efter versionen og har fået afslag? (lige med at sige du nok får bedre held med at lave dit eget mash af de to numre) Samt at jeg gerne ville sikre mig at vi snakker om det samme nummer! Men måske i kan prøve at skrive til hans mail, som jeg har støvet op og se om i har bedre held.

Spørgsmålet er bare om de fleste herinde ikke bare er ligeglade med den mail-adresse, når der ikke er garanti for det skaffer nummeret???
Besvar