Der tager du så fejl. Jeg er ganske normal i hovedet. Min påstand var mest ment som en provokation, men nu kan du jo (hvis du ved noget om statistik) ikke lavet en rundspørge bl.a. venner og bekendte og forvente at få et objektivt og representativt udfald - og slet ikke i en enkelt gymnasieklasse. Iøvrigt så er jeg ikke til 16 årige, så jeg er sådan set ligeglad med hvad de synes.HasHMuseN skrev:til DWR
fuck du er gal i skralden... vi har lige haft afstemning i klassen, nu ved jeg ikke hvor gammel du er. men piger mellem 16 og 22 gider ikke have for fimset drenge.
Ganske udemærket spørgsmål. Lad mig besvare dit med et lignende. Hvorfor er man homo fordi man ikke går i XXXL?HasHMuseN skrev: [[så synes "de fleste piger" ikke det er så super fedt med et par XXXL bukser (og en røv der matcher dertil i størrelsen)]]
hvorfor tror ens røv er XXXL bare fordi man går i store busker??
Ja, jeg er ked af overraskelsen, men jeg er ikke inde i miljøet åbenbart, da jeg bruger forældede termer... Det hed skater da jeg var på din alder.HasHMuseN skrev: nu er jeg selv en af dem der går i stort tøj, (og skater er dem der går i stramt tøj så ved du også det). men kom nu videre.
Så nu indrømmer du at de åbenbart godt kan lide tøjet alligevel?HasHMuseN skrev: okay der er større chance for i score i byen,
Nu er det ikke alle der har Brian Nielsen eller Mike Tyson som deres store idol. Derudover, så behøver du ikke gå i XXXL for at være god til at slås. Jeg ser ikke sammenhængen.HasHMuseN skrev: men i kan da ikke holde på tøsen i særlig lang tid, hvis man er sådan en svans der stikker af fra slåskampe,
Hvad tøjet angår - ser du så dig selv som 50 årig og i str. XXXL?HasHMuseN skrev: og går i samme tøj som hendes far!
så kom op på hesten igen, og vær lidt særiøs!!!
Og jeg er skam seriøst.
Så hør her frøken. Tag dig sammen. Tal pænt. Opfør dig ordentlig og få styr på dine argumenter.[/quote]