Jamen jo, så lad os blive på Ibiza. Dog bliver det en de fleste nok kan genkende, så det er først til mølle
Kunster + titel på track er fint, resten bliver alligevel bare en gang googling.
Tager selvfølgelig gerne imod bonusinfo, hehe.
-Produceren kommer fra Haarlem i Holland
-Navnet på nummeret kan lede tankerne hen på det der NARKO!!
-Nummeret er, så vidt jeg husker, udgivet i 2001
-Han har blandt andet remixet for Phats & Small og Moby
Skulle vel aldrig være Olav Basoski med Opium Scumbagz ?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Er der en anden der kan kører den videre, har ikke lige noget i ærmet.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Joo, jeg kan da godt smide en op, laver en edit i dette indlæg.
Her skal vi så have fat i et track fra 1996, hvis jeg ikke husker helt forkert. Kunstneren er bedre kendt under et andet alias, og jeg skal gerne have kunstneren på dette track, titlen på tracket, og kunstnerens rigtige navn: http://www.sendspace.com/file/m4846a
Mikkel skrev:Joo, jeg kan da godt smide en op, laver en edit i dette indlæg.
Her skal vi så have fat i et track fra 1996, hvis jeg ikke husker helt forkert. Kunstneren er bedre kendt under et andet alias, og jeg skal gerne have kunstneren på dette track, titlen på tracket, og kunstnerens rigtige navn: http://www.sendspace.com/file/m4846a
Dette er mest baseret på lidt google-søgning, så det kan være helt ude i hampen.
Er det tracket "Disconat" produceret af Bjørn Christiansen (senere kendt under navnene Cygnet Committee.Dj og Bjørn Svin)?
Hmm, ved faktisk ikke om det er den originale, men tænker på Depeche Modes "Everything Counts" når jeg skal tænke over hvem der rigtigt har lavet. Hvis det er rigtigt så er den udgivet i 1983.
Det er sygt så mange remakes der er lavet af Depeche sange.