Req: Alpha Dog + Sunshine

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Req: Alpha Dog + Sunshine

Indlæg af raffay »

Leder efter disse 2, så hvis der er nogen der kan være behjælpelige på den ene eller den anden måde, så sig endelig frem :)
Brugeravatar
PR
Indlæg: 932
Tilmeldt: 21 jul 2006, 10:34

Indlæg af PR »

De er begge at finde på torrents, hvis du bruger det.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

dem jeg har fundet har enten været i TS eller CAM. Kunne godt bruge en lidt skarpere udgave. Har du set den et bestemt sted da?
Skal man skrive noget her?
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

Alpha.Dog.2006.R5.Custom.DKsubs.PAL.DVDR ;)
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

ok, der var lidt at gå efter. Takker
Skal man skrive noget her?
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Dumt at hente en R5 udgave når retail er ude.

Alpha.Dog.DVDR-Replica
Alpha.Dog.DVDRip.XviD-DiAMOND

Sunshine er tilgengæld kun ude i cam

tjek vcdquality.com en anden gang,
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

gentlemanfinn skrev:Dumt at hente en R5 udgave når retail er ude.

Alpha.Dog.DVDR-Replica
Alpha.Dog.DVDRip.XviD-DiAMOND

Sunshine er tilgengæld kun ude i cam

tjek vcdquality.com en anden gang,
Sikke noget sludder... Ønsker han en udgave med danske undertekster er det for så vidt ligegyldigt om det er en retail fra Østen eller US. Begge skal alligevel have hjemmelavede undertekster, hvis de skal være danske. Og uden at have tjekket kvaliteterne, så kan jeg ikke forestille mig, at der er kvalitetsforskel, så længe det er original retail og ikke en vcd der er lagt på DVD. R5 antyder jo ligepræcis, at det er en retail.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
bukkebrusen
Captain
Indlæg: 792
Tilmeldt: 31 dec 2006, 14:43

Indlæg af bukkebrusen »

òÓ skrev:
gentlemanfinn skrev:Dumt at hente en R5 udgave når retail er ude.

Alpha.Dog.DVDR-Replica
Alpha.Dog.DVDRip.XviD-DiAMOND

Sunshine er tilgengæld kun ude i cam

tjek vcdquality.com en anden gang,
Sikke noget sludder... Ønsker han en udgave med danske undertekster er det for så vidt ligegyldigt om det er en retail fra Østen eller US. Begge skal alligevel have hjemmelavede undertekster, hvis de skal være danske. Og uden at have tjekket kvaliteterne, så kan jeg ikke forestille mig, at der er kvalitetsforskel, så længe det er original retail og ikke en vcd der er lagt på DVD. R5 antyder jo ligepræcis, at det er en retail.
Men han antyder ikke noget med subtitles overhovedet, så jeg forstår godt gentleman's indfaldsvinkel da 'Alpha.Dog.DVDRip.XviD-DiAMOND og Alpha.Dog.DVDR-Replica er de bedste ude på scenen. Og R5 er ikke nær så godt som de 2 jeg gentleman nævnte. For R5 er med dårligere lyd i forhold til et dvdrip.

Sunshine PROPER Cam er det bedste bud på den film.
He who dies with honor is a dead man!
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

Ja det er rigtigt jeg ikke antydede noget med Subs. Selvfølgelig ville det være rart med danske tekster men jeg kan for så vidt (hvis lyden er iorden) klare mig uden tekster overhovedet eller med engelske tekster. Jeg er igang med at hente Replica og så må vi se om den er fin eller ej. Og tak for hjælpen og yderligere info allesammen.
Skal man skrive noget her?
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Som Finn siger: Det er altid hurtigt og nemt at tjekke den her side, for at se om film er ude i bedre kval end man lige kan finde på sin torrent-side:

www.vcdquality.com



Det kan vist ikke siges ofte nok :lol:
- Darkheart -
We fools who love...
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

bukkebrusen skrev:
òÓ skrev:
gentlemanfinn skrev:Dumt at hente en R5 udgave når retail er ude.

Alpha.Dog.DVDR-Replica
Alpha.Dog.DVDRip.XviD-DiAMOND

Sunshine er tilgengæld kun ude i cam

tjek vcdquality.com en anden gang,
Sikke noget sludder... Ønsker han en udgave med danske undertekster er det for så vidt ligegyldigt om det er en retail fra Østen eller US. Begge skal alligevel have hjemmelavede undertekster, hvis de skal være danske. Og uden at have tjekket kvaliteterne, så kan jeg ikke forestille mig, at der er kvalitetsforskel, så længe det er original retail og ikke en vcd der er lagt på DVD. R5 antyder jo ligepræcis, at det er en retail.
Men han antyder ikke noget med subtitles overhovedet, så jeg forstår godt gentleman's indfaldsvinkel da 'Alpha.Dog.DVDRip.XviD-DiAMOND og Alpha.Dog.DVDR-Replica er de bedste ude på scenen. Og R5 er ikke nær så godt som de 2 jeg gentleman nævnte. For R5 er med dårligere lyd i forhold til et dvdrip.

Sunshine PROPER Cam er det bedste bud på den film.
Det er vel så fordi gruppen er nogle amatører... Hvis det er en RIGTIG R5, så er det vel også en retail, da screenere (antaget) ikke er R5...

Amerikanske DVDer er jo heller ikke nødvendigvis bedre end europæiske eller omvendt bare fordi det er forskellige regioner...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Der er den lille forskel med R5 at enkodningen på filmen fra start af er en anelse anderledes. En R5 er progressiv, ligesom resten af PAL-formaterne, men af en eller anden mystisk grund ligger dens lyd- og billede-bitrate lavere end de andre. Jeg kan forestille mig det har noget at gøre med at R5-kildemateriale kan være interlaced, hvilket i bund og grund kræver en omkodning.

Iøvrigt skulle NTSC (R1, R3 og et par andre) være lidt bedre til lyd, mens billedet normalt står bedre på en PAL. Jeg har skrevet en længere redegørelse for det andetsteds på boardet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

De R5 der ryger på nettet er ofte bare russiske tc, vil til en hver tid vælge et retail dvd rip over dem, ellers kan man jo også bare læse folks kommentare omkring kvaliteten hvis man skulle være i tvivl :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
mt^2
Indlæg: 86
Tilmeldt: 03 feb 2003, 20:54

Indlæg af mt^2 »

gentlemanfinn skrev:De R5 der ryger på nettet er ofte bare russiske tc, vil til en hver tid vælge et retail dvd rip over dem, ellers kan man jo også bare læse folks kommentare omkring kvaliteten hvis man skulle være i tvivl :-)
Nej!

Region 5 er Russiske retail dvd'er der er rippede. Grunden til de bliver tagget R5 er fordi mange selskaber skynder sig at få dem ud på det Russiske marked uden at master dem særlig godt. Det gør de pga. den enorme piratkopiering der foregår i Rusland. Kvalitetsmæssigt sammenligner man dem med DVD screenere.

Det er i hvert fald "scenens" forklaring.
Billede
Hvis du vender dine smileyer omvendt er du bøsse!
Besvar