www.ZYB.COM

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Will
Chart Attack VIP

www.ZYB.COM

Indlæg af Will »

Har lige søgt, og fundet 2 andre topic hvor der er nævnt.

Men til jer der lige som mig ikke er faldet over, så gør jeg den tjenste og kig forbi.

Kort info.. Her kan du synkronser din mobil kalender og kontakter, ved et enkelt klik. Det koster kun den trafik du bruger. Du kan smide det info du har på en mobil over på en anden hvis du ønsker eller, bare bruge det som backup af din mobil. Der ud over kigger den om nogen af dine kontakter også bruger det, og man har mulighed for at få opdateret personens date.. Så jeg ved nco bruger det ;)

:5af5
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Bruger det også.. Det er ganske smart, og man skal ikke frygte at miste alle sine kontakter hvis telefonen bliver væk.. :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Det er jo hamrende lækkert.. Den service har jeg plaget Telmore om i årtier :]

Nice nice.. fik også lige ryddet op i telefonlisten ved samme lejlighed, godt nok mange jeg ikke kendte :S

Men super nice, at få sorteret, renset og ordnet sin liste :) - fatter dog ikke helt hvad man gør, for at få kopieret andre ZEB brugere ind i ens liste... Men fuck det, der var næsten kun nco- haha ;P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

FrZ>> Der er sådan en opdater knap, hvor den opdater automatisk. Så skal de bare give dig lov til det.

Anden ting er den kan sync med google. og hvis man så er et par.. Så kan den share kaleneder mellem flere bruger.

Er jo en super ting hvis man f.eks er en familie.. Så kan fru mor skrive ting ind i kalender som så alle i familien kan se. plus en masse fælles nummere.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Kan ikke opdatere med min LG KG320 :(
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Sweet, altid rart hvis man skulle skifte mobil :D
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar