Har lige søgt, og fundet 2 andre topic hvor der er nævnt.
Men til jer der lige som mig ikke er faldet over, så gør jeg den tjenste og kig forbi.
Kort info.. Her kan du synkronser din mobil kalender og kontakter, ved et enkelt klik. Det koster kun den trafik du bruger. Du kan smide det info du har på en mobil over på en anden hvis du ønsker eller, bare bruge det som backup af din mobil. Der ud over kigger den om nogen af dine kontakter også bruger det, og man har mulighed for at få opdateret personens date.. Så jeg ved nco bruger det
www.ZYB.COM
Redaktør: 3dotz
Det er jo hamrende lækkert.. Den service har jeg plaget Telmore om i årtier :]
Nice nice.. fik også lige ryddet op i telefonlisten ved samme lejlighed, godt nok mange jeg ikke kendte :S
Men super nice, at få sorteret, renset og ordnet sin liste - fatter dog ikke helt hvad man gør, for at få kopieret andre ZEB brugere ind i ens liste... Men fuck det, der var næsten kun nco- haha ;P
Nice nice.. fik også lige ryddet op i telefonlisten ved samme lejlighed, godt nok mange jeg ikke kendte :S
Men super nice, at få sorteret, renset og ordnet sin liste - fatter dog ikke helt hvad man gør, for at få kopieret andre ZEB brugere ind i ens liste... Men fuck det, der var næsten kun nco- haha ;P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ>> Der er sådan en opdater knap, hvor den opdater automatisk. Så skal de bare give dig lov til det.
Anden ting er den kan sync med google. og hvis man så er et par.. Så kan den share kaleneder mellem flere bruger.
Er jo en super ting hvis man f.eks er en familie.. Så kan fru mor skrive ting ind i kalender som så alle i familien kan se. plus en masse fælles nummere.
Anden ting er den kan sync med google. og hvis man så er et par.. Så kan den share kaleneder mellem flere bruger.
Er jo en super ting hvis man f.eks er en familie.. Så kan fru mor skrive ting ind i kalender som så alle i familien kan se. plus en masse fælles nummere.
-
- Geografisk sted: Østerbro