Gabry_Ponte_-_Dottor_Jekyll_and_Mister_DJ-CD-IT-2004-XX
Redaktør: 3dotz
-
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Gabry_Ponte_-_Dottor_Jekyll_and_Mister_DJ-CD-IT-2004-XX
ENDELIG!!!!!!!!!!!!!
så kom det.. albummet alle ægte italo-dance-fans har ventet på..
12 dugfriske.. italo trampende, hittere
på dette album er der stort set alt.. blødt dance det lidt hårdere i form af kraftige beats, med gabry's personlige rytme og tilpassede form.
og så de ægte radio hittere.. som figli di pitagora (med vocal af Little tony), depends on you, la bambolina (feat. dj maxwell)
i den lidt "hårdere" kategori, pump Up the rythm, make love to you, og titel nummeret Dottor jekyll and mister dj
derudover er der kræset godt om stort set alle sangene, med diverse gæste stjerner.. og producere
- Eddy Wata
- Roberto Molinaro
- Roberto Francesconi
- Little Tony
- og før nævnte Dj Maxwell
alt i alt.. et album alle italo fans bør eje!, og en utrolig god start på den danske italo sommer.
4½ ud af 5 stjerner herfra, den sidste ½ stjerne kommer forhåbentlig, med, når gabry næste gang, spytter et album ud...
.....
nu ser vi bare frem til Eiffels 65's nye album...
så kom det.. albummet alle ægte italo-dance-fans har ventet på..
12 dugfriske.. italo trampende, hittere
på dette album er der stort set alt.. blødt dance det lidt hårdere i form af kraftige beats, med gabry's personlige rytme og tilpassede form.
og så de ægte radio hittere.. som figli di pitagora (med vocal af Little tony), depends on you, la bambolina (feat. dj maxwell)
i den lidt "hårdere" kategori, pump Up the rythm, make love to you, og titel nummeret Dottor jekyll and mister dj
derudover er der kræset godt om stort set alle sangene, med diverse gæste stjerner.. og producere
- Eddy Wata
- Roberto Molinaro
- Roberto Francesconi
- Little Tony
- og før nævnte Dj Maxwell
alt i alt.. et album alle italo fans bør eje!, og en utrolig god start på den danske italo sommer.
4½ ud af 5 stjerner herfra, den sidste ½ stjerne kommer forhåbentlig, med, når gabry næste gang, spytter et album ud...
.....
nu ser vi bare frem til Eiffels 65's nye album...
-
- Proud Chart Attack Member
ja det holder sku
ja det holder sku jeg hørte de fleste igår af en ven der havde købt dette ultra nice record
jeg er især vild men denne -> Gabry Ponte feat Little tony - Figli Di Pitagora Extended video'en kan ses her-> http://www.italodance.dk/video/Gabry%20 ... tagora.wmv
jeg er især vild men denne -> Gabry Ponte feat Little tony - Figli Di Pitagora Extended video'en kan ses her-> http://www.italodance.dk/video/Gabry%20 ... tagora.wmv
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
http://www.americandisco.net lige for at give et link
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Så har jeg endelig fået dette lækre album og er du gal det er fedt jeg må seriøst sige at jeg giver den gode Gabry boy fuld kredit og skal ha dette album originalt det er helt sikkert der er kvalitet!
Som de ville sige på ekstravadance italo smader i verdens klasse!
så jeg giver det 5 ud af 5 CA logo'er
denne form for karakter skala vil snart blive tilgængeligt for alle bruger på ca jeg ville bare blære mig lidt hehe!
Som de ville sige på ekstravadance italo smader i verdens klasse!
så jeg giver det 5 ud af 5 CA logo'er
denne form for karakter skala vil snart blive tilgængeligt for alle bruger på ca jeg ville bare blære mig lidt hehe!
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Hold da kæft hvor er det fed musik! Det kunne nogen lære noget af. Sammen med Tiesto's "Just Be" så må dette absolut være sommerens (forårets) højdepunkter...
Jeg vælger som kloojve og vnL bl.a. at give den 4 - 4½ du af 5. Ikke fordi Gabry ikke fortjener det sidste logo, men fordi Tiesto's lige bliver spillet en tak oftere end denne.
Jeg vælger som kloojve og vnL bl.a. at give den 4 - 4½ du af 5. Ikke fordi Gabry ikke fortjener det sidste logo, men fordi Tiesto's lige bliver spillet en tak oftere end denne.
Heh, kan se min musikstil er ændret sig en del de sidste par år. I dag vil jeg ikke drømme om at sætte det musik på.
Sad lige og tænkte det samme - det ligner godt nok ikke qleg at spille sådan nogetQrazyLeg skrev:Heh, kan se min musikstil er ændret sig en del de sidste par år. I dag vil jeg ikke drømme om at sætte det musik på.
Hvis jeg kigger på hvad der var fedt i '01, så har man godt nok rykket sig :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.