Review af Tiesto på Roskilde?

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
raffay

Review af Tiesto på Roskilde?

Indlæg af raffay »

Er der nogen herinde der så ham spille? Med min gode timing røg jeg en tur på hospitalet onsdag sidste uge og er først blevet udskrevet idag. Der røg min Roskilde 07 sig lige en tur. Kunne godt tænkte mig et review af hans optræden, hvis ikke af nogen af CAs brugere så måske nogen på nettet? Har bare ikke lige kunne støve noget op endnu...
Skal man skrive noget her?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Var ikke selv derinde og se det, men Sive (Som er ekstrem hiphop-fan og hader alt sådan noget umchi-umchi musik) synes det var vildt fedt i hvert fald.
BØH
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

satans til galdeblære!!! At den lige netop skulle fjernes i denne her uge!! ARGH!
Skal man skrive noget her?
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Vil da gerne lige give det top karater, var alt for nice.
Men fuck hvor havet jeg ømme føder efter 4 timers tramp i gummie støvler.

Fed show med kæmpe lærred der blev brugt til at vise video tekst og lysshow der ud over rigtig fedt lys ved siden af. musikken var i top.
Lyden lå på en 103-105 dB men kunne godt have brugt noget mere bass lyd.

Stemningen var også helt i top og folk gik amok til musikken.

:5af5
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg stod også ved siden af, var på vagt i Port A mener jeg den hed (ellers var det Port C) lige ved siden af. det lød sq godt. folk var vilde.
Besvar