[19/07-2007] FRi FADØL @ Rust

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

[19/07-2007] FRi FADØL @ Rust

Indlæg af FrZ »

http://ibyen.dk/musik/article344581.ece

Nu vi er ved det med dejlige sommerevent...

Kode: Vælg alt

Rust stiller en interimistisk bar og DJ-pult op, og øllen og musikken vil flyde ganske gratis fra klokken 20. Tonerne styres af Dj's Buda, T.O.M., Lars B, Ramon Santana (UK), Jerome Sydenham (US), Allan Skov, David Cytryn, DJ Nuuk, Typhoon, Kernefamilien, Cars10, Sweet Metz, Flex, Martin Skovsnegl og flere endnu.
Senest rettet af FrZ 29 okt 2008, 16:35, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg kan ikke i aften, men post endelig når der er arrangementer i stil med dem her i København.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Jeg kan ikke i aften, men post endelig når der er arrangementer i stil med dem her i København.
Også kun fordi jeg bor omkring 100 meter derfra, at jeg kan overskue det :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hurtigt review...

En million mennesker, 120 fustager fadøl (selvsagt kø). Musikken svingede, men generelt ret dårligt lyd (også lidt forventet). God stemning ellers, fest i gaden holder.

Men da jeg boede så tæt på, var det mere oplagt at rende op til mig (vi var en 10 stykker), med en 10 øl, hver - selv bestemme musikken og bare slappe af. Damen var dog ikke synderligt glad, da hun lå og sov, og skulle med et fly 05.30, samt hun var syg...

Ohh well, det er hvad man får, når man flytter ind med sådan en som mig :)

Valgte dog at blive hjemme, da teltpløkkerne blev revet op, så ikke noget review af SLIKKEREN eller andre torsdagsbarer for denne gang.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Valgte at blive hjemme da jeg næsten kunne se det ville gå galt hvis jeg først kom igang med fadøl'ene på en torsdag....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

FrZ skrev:Hurtigt review...

En million mennesker, 120 fustager fadøl (selvsagt kø). Musikken svingede, men generelt ret dårligt lyd (også lidt forventet). God stemning ellers, fest i gaden holder.

Men da jeg boede så tæt på, var det mere oplagt at rende op til mig (vi var en 10 stykker), med en 10 øl, hver - selv bestemme musikken og bare slappe af. Damen var dog ikke synderligt glad, da hun lå og sov, og skulle med et fly 05.30, samt hun var syg...

Ohh well, det er hvad man får, når man flytter ind med sådan en som mig :)

Valgte dog at blive hjemme, da teltpløkkerne blev revet op, så ikke noget review af SLIKKEREN eller andre torsdagsbarer for denne gang.
Det var sku et fedt arrangement, bare lidt ærgeligt at det hele lukket og slukkede omkring kl. 23... Men fy for helvede en brandert det blev til, vejret var jo også med dem i aften, så man blev i området indtil kl. 4 eller var den 5, og forresten hvad fanden hed den pige som lå i min seng om morgenen.. Men fedt intiativt og lad os bare få nogle flere gadefester, det er jo genialt. :)
Besvar