Lørdag:
http://www.aok.dk/profile/32363
Klart værd at tjekke ud, tror det bliver super cool, tiltrods for at mine foretrukne genrer ikke ligger inde for; nu-rave og electro-clash. Der kommer dog nogle store gode navne som har det med at spille lidt minimal, elektro mv. som vi kan lide det.
Hvad siger I drenge og piger? Var det noget.
(FrZ den nye event poster)
[21/07-2007] Billy Rave @ Docken
Redaktør: Moderators
[21/07-2007] Billy Rave @ Docken
Senest rettet af FrZ 29 okt 2008, 16:34, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det er rigtigt, det var det der var i morgen aften.. Grrr, hader når jeg mixer events sammen.Fairground skrev:Syntes det virker lidt gøgler agtigt. Så vil jeg hellere ind og se Armand van Helden på Renome samme aften
Oh well.. Billy Rave vinder kan man sidde på docken og æde lidt grill (givet godt vejr) inden. Det skal nok blive godt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Du er jo også en gøglerFrZ skrev:Det er rigtigt, det var det der var i morgen aften.. Grrr, hader når jeg mixer events sammen.Fairground skrev:Syntes det virker lidt gøgler agtigt. Så vil jeg hellere ind og se Armand van Helden på Renome samme aften
Oh well.. Billy Rave vinder kan man sidde på docken og æde lidt grill (givet godt vejr) inden. Det skal nok blive godt
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
hurtigt review
Ankommer til Billy Rave, jumper hele køen, og er inde på 5 sekund. Nice. En kæmpe hal med MASSER af god musik, folk vælter rundt, og giver den max gas. Udenfor er der ligge stole over alt på stranden, og da solen stod op kunne man bare ligge og slappe heeeeelt af.
Giver arragementet 4/5 stjerner. Det var sgu fedt, og masser af god mad (hvis man lige hoppede ud af en af de lukkede døre). hehe. Men der manglede lige lidt ekstra for den sidste stjerne. Måske lidt flere folk?
Anyhow. I skulle have været der :]
Giver arragementet 4/5 stjerner. Det var sgu fedt, og masser af god mad (hvis man lige hoppede ud af en af de lukkede døre). hehe. Men der manglede lige lidt ekstra for den sidste stjerne. Måske lidt flere folk?
Anyhow. I skulle have været der :]