Knorr - Chicken Curry

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Knorr - Chicken Curry

Indlæg af Ace »

Her kommer lige en anmeldelse af en lille hurtigret der klart kan anbefales.
Det drejer sig om Knor's Chicken Curry pakke, der fåes for 15 spir i rema. Så ikke så frygteligt dyrt endda. Der skal kun lige blandes lidt kyllinge kød i og så er det det.

Billede

Jeg vil sige at man skal lede rigtig længe for at finde en hurtig ret med en så god smag som denne.
Det er svært at beskrive smag, men i forhold til færdig/hurtigretter så er denne her virkelig top klasse.

Min tilberedning:
På billedet og opskriften ser det ud som om at ris og sovs skal holdes for sig, men i forsøget på at begrænse opvask, blev det hele blandet sammen i en gryde efter tilberedning af den medfølgende ris og kødet der var blevet marineret i det marinade der fulgte med. Jeg snød lidt og erstattedet noget af vandet der skulle i sovsen med sødmælk. Og brugte piskefløde der hvor de skrev cremefreiche, fordi det havde jeg ikke lige noget af. Men jeg tvivler på at dette har forringet smagen ;).

Tog 25 min ialt, 20 minutter til risene var kogte og så lige 5 minuttter efter det var blandet sammen. Og det var virkeligt simpelt. Prøv at få fat i en pakke og lidt kyllinge bryst fillet ting og smid det over. Det tager ikke længere tid end at hente en pizza og er top nice. Hvis man sidder alene er der rester til næste dag også nok til en stor frokost ting.

:5af5
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Det er en klassiker...

man kan med succes blande lidt ekstra frisk frugt og rosiner i gryden / på panden... 15 kr. er btw. rigtig billigt mener de plejer at koste 10 - 15kr mere
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Fairground skrev:Det er en klassiker...

man kan med succes blande lidt ekstra frisk frugt og rosiner i gryden / på panden... 15 kr. er btw. rigtig billigt mener de plejer at koste 10 - 15kr mere
Nice må lige prøve det en dag.

Prisen er nok fordi jeg bor på fuckin landet og du i byen. ;)
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Flere af den slags anmeldelser ønskes, og mon ikke vi er mange, der kan sende Knorr en venlig tanke for at have overlevet de første år efter man flyttede hjemmefra.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

3dotz - Tror jeg nok. Thank god!

Sad lige og kiggede på deres hjemmeside, prøv lige at se den her udvidelse af standart opskriften på pakken. Mega nice :D
Billede
http://knorr.ebisu.dk/opskrift_sub_sub.asp?id=15

edit\\ iøvrigt hvor meget er 11 fjerdedele cremefreiche så ?
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

11 dele af 4 deciliter ? Eller
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Ja prøv og se billedet og fortæl mig hvis du kan tolke det ;)
Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

rent matematisk er det vil 11 divdieret med 4 så 2 3/4 eller 2,75 men weird måde at skrive det på.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Mon ikke bare der skulle stå 1/4. Det ville næsten være nemmere at forklare end den professor udregning der will ;)
Billede
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ser sgu ellers meget lækkert ud..
Ris er bare ikke lige mit store hofnummer.

Foreslår de andre ting til retten ? :S
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja det er sku en nem og nice ret. og jeg gør det sammen som Fair ekstra frisk frugt og lidt special Karry fra Grønthandleren så er der sku serveret!

LunaPark Kartoffel mos er os super til retten!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hmm synes måske det er lidt overkill at bruge special karry fra grønthandleren til en discount-ret.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Kan også være der menes 1 og en kvart dl creme fraiche... Ligesom 1½ dl ved øllen. Det er jo ikke helt udenfor betydning hvis det var en ret man havde lyst til at lave...
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

wernermeyer skrev:Kan også være der menes 1 og en kvart dl creme fraiche... Ligesom 1½ dl ved øllen. Det er jo ikke helt udenfor betydning hvis det var en ret man havde lyst til at lave...
Ja det tror jeg du har ret i. Godt set ;)

Prøv at få en æske og prøv det, det kan kun gå for langsomt :P
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Har spist retten et par gange, dog sjældent jeg holder mig til bagside opskrifterne. Køber som regel en del grønsager til i det her tilfælde ville lidt bambusskud og en omgang wokmix på siden sikkert ikke skade :) Måske endda lidt ærter i risen...

Men det er blot min eksprimenterende side - fuck hvor spiste jeg også bare usselt inden der kom en dame i huset. Nu er der jo varm mad hver dag, og jeg HADER det danske køkken, så det er om at være opfindsom :]

Skal siges, at jeg ikke er så vild med hendes tiltider lidt for "uden kød i retten-retter", så derfor prøver jeg så vidt muligt, altid at lave maden - hvilket hun sjovt nok ikke har så meget imod :]

Udover det; super griner review, godt at se at folk kommer med kreative input - det gør chart-attack til lidt mere end bare musik, musik, og andet pirat.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

FrZ skrev:Har spist retten et par gange, dog sjældent jeg holder mig til bagside opskrifterne.

Fuck hvor spiste jeg også bare usselt inden der kom en dame i huset.

Udover det; super griner review, godt at se at folk kommer med kreative input - det gør chart-attack til lidt mere end bare musik, musik, og andet pirat.
I omvendt rækkefølge så, tak. Syntes også det er dejligt at vi kan vise vores andre sider en gang imellem. Husker gladeligt tilbage på dengang lokefar anmeldte en chokoladekiks som han var blevet så hooked på. :D

Og ja, så må mig og min kæreste håbe på at i snart inviterer på middag så vi kan komme over og sige hej til din udkårne. ;)

Ja med færdig/hurtigretter så er lidt kreativitet også vigtig. At man lige sætter sit eget touch på det giver virkelig så meget. :P
Billede
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

absolut ynglingsret når den er på tilbud i Supermarkedet... :) serverede det for min mor da hun kom på besøg og hun troede det var hjemmelavet! :D det smager alt alt for lækkert!
Besvar