Efter en uge gik højtaleren, der bliver brugt under opkald, desværre i stykker.
Jeg sendte med det samme en mail til Telmore da jeg blev opmærksom på problemet og de kvitterede med en portolabel til deres værksted.
Telefonen blev sendt afsted og jeg fik at vide at det ville tage ca. 14 dage.
Nu står jeg her, 1½ måned efter, uden telefon. Da jeg har et 3 abonnement har jeg ikke mulighed for at tage hvilken som helst mobil og smide mit sim-kort i, da et 3 sim-kort kun understøtter 3G telefoner (ser det ud til). Så jeg har stået 100% uden telefon i 1½ måned.
Jeg sendte derfor en mail til dem her den anden dag for at høre hvor min telefon blev af og fik svaret:
Ferie eller ej mener jeg ikke at det kan tage 1½ måned at få skiftet en højtaler...... Der er en forsinkelse på reparationen grundet ferie periode. Men der er i dag rykket for din reparation.
Så Telmore får 1 ud af 5!
Den eneste grundt til at Telmore får 1 CA-star er pga. af deres hurtige svartid.