Telmore support / reperation

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Telmore support / reperation

Indlæg af mimic »

I sidste måned fik jeg købt mig en lækker 3G telefon fra Telmore. En flot Sony Ericsson K810i.
Efter en uge gik højtaleren, der bliver brugt under opkald, desværre i stykker.

Jeg sendte med det samme en mail til Telmore da jeg blev opmærksom på problemet og de kvitterede med en portolabel til deres værksted.
Telefonen blev sendt afsted og jeg fik at vide at det ville tage ca. 14 dage.

Nu står jeg her, 1½ måned efter, uden telefon. Da jeg har et 3 abonnement har jeg ikke mulighed for at tage hvilken som helst mobil og smide mit sim-kort i, da et 3 sim-kort kun understøtter 3G telefoner (ser det ud til). Så jeg har stået 100% uden telefon i 1½ måned.

Jeg sendte derfor en mail til dem her den anden dag for at høre hvor min telefon blev af og fik svaret:
... Der er en forsinkelse på reparationen grundet ferie periode. Men der er i dag rykket for din reparation.
Ferie eller ej mener jeg ikke at det kan tage 1½ måned at få skiftet en højtaler... :evil:

Så Telmore får 1 ud af 5!
:1af5

Den eneste grundt til at Telmore får 1 CA-star er pga. af deres hurtige svartid.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

1½ måned er ikke urealitisk i ferie perioden, det synes jeg bestemt ikke.
Men dog synes jeg at de skulle have forventningsstyret dig noget bedre.

Glad for mine er telefoner købt i fysiske forretninger, så er der låne telefon, brokke-sted osv hehe
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er jo ikke noget specielt "3" Sim-kort hos dem!

Det er bare en tjeneste du kan tilmelde og framelde og det er bare et standard simkort du får hos dem
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Cokeline skrev:Det er jo ikke noget specielt "3" Sim-kort hos dem!

Det er bare en tjeneste du kan tilmelde og framelde og det er bare et standard simkort du får hos dem
Mit sim-kort vil ihvertfald ikke samarbejde med min gamle Nokia 6230i :?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg bestilte et nyt telmore sim kort her sidst og det kan side i alle telefoner.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
madkrp
Indlæg: 36
Tilmeldt: 22 apr 2002, 22:07

3G vs 3

Indlæg af madkrp »

Cokeline skrev:Det er jo ikke noget specielt "3" Sim-kort hos dem!

Det er bare en tjeneste du kan tilmelde og framelde og det er bare et standard simkort du får hos dem
Som jeg læser det har han et abonnement og sim-kort ved firmaet "3" - hvilket så for mig giver mere mening. Uden at jeg dog ved om deres sim-kort kun kan bruges i 3G-telefoner, som f.eks. K810.
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: 3G vs 3

Indlæg af mimic »

madkrp skrev:
Cokeline skrev:Det er jo ikke noget specielt "3" Sim-kort hos dem!

Det er bare en tjeneste du kan tilmelde og framelde og det er bare et standard simkort du får hos dem
Som jeg læser det har han et abonnement og sim-kort ved firmaet "3" - hvilket så for mig giver mere mening. Uden at jeg dog ved om deres sim-kort kun kan bruges i 3G-telefoner, som f.eks. K810.
Lige akkurat
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Der står bare Telmore i topic?????????????????
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Cokeline skrev:Der står bare Telmore i topic?????????????????
Læs mit første indlæg igennem..
Så tror jeg du forstår hvorfor der står telmore...
Det er jo en anmeldelse af Telmores reperations service...

Edit:
Well, det er umuligt at få mit 3 simkort til at køre i en "ikke-3G-telefon"..
Det kan ikk lade sig gøre da 3´s sim-kort er Usim-kort (Et simkort der kræver lidt mere hastighed end alm simkort.. ihvertfald hvís man får det til at lykkes på en eller anden måde så vil tlf fryse senere
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Når en tlf går i stykker inden for de første 14 dage har man som udgangspunkt krav på en ombytning. Hvis man aceptere rep, så skal man ikke acceptere en periode på mere end 14 dage, medmindre man har fået mulighed for en lånetlf. Dette gælder hele året rundt også i industriferien.!
LunaPark
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 14 nov 2002, 21:42
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja set i bagklogskabetslys, så er det bedre med fysiske butikker som DJmail skriver :-) Så kan man smide lortet på disken, og skabe sig fuldstændig åndsvagt indtil man får en ny, det virker ;-)

Men jeg køber sgu også selv ofte på nettet, det er jo billigere :-) Og har faktisk ofte handlet med Telmore med stor success.

Du er nok bare havnet i en uheldig bunke af tilfældigheder.
Telmore, som jo er opkøbt af TDC, så siger det sig selv de bliver ringe.
Glæder mig til at se det nye selskab, som den gamle Telmore-bagmand er ved at starte - bebob.dk

Derudover kunne jeg også let svine firmaet 3 et par steder, men de skulle efter sigende været blevet bedre, om ikke andet er deres interbet tilbud ret fed.

I virkeligheden tror jeg den egentlige forbryder er 3, det er vel dem som gør at kortet ikke kan bruges i alle telefoner.
For som Cokeline skriver, så har andre selskaber ikke nogle specielle kort.
Men jeg ville sætte nogle timer af (inkl. ventetid) til at ringerundt og tænde fuldstændig af, mon så ikke du vil få noget ud af det. For som du selv skriver er ventetiden jo helt grotesk.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Et lille fif ville være ikke at tænde af, for så blir kundeservice medarbejderen bare mindre hjælpsom.

Men det kan godt være svært ikke at blive en smule gnaven hehe.
LunaPark
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 14 nov 2002, 21:42
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Lige en rettelse tilovenstående...

Det nye teleselskab hedder Bibob.dk:)
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

En lille update i min mobil sag!
Min telefon er endnu ikke ankommet, så i dag sendte jeg dem en mail.
Jeg fik at vide at pakken var sendt d. 9. august og fik derefter oplyst et Track/Trace nummer.

Jeg hoppede ind på PostDK og tjekkede nummeret og fandt så ud af at de havde sendt min telefon til en forkert adresse :?

Well, nu står jeg så og venter på at Telmore får fingrene i min telefon igen og så sender den tilbage til mig!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Det er typisk det går så galt. Så sender de telefonen - til forkert adresse.. Det lyder lidt vildt :)
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Telmore skal hermed have prisen for den værste kundeservice i Danmark.
De har nu for 2. gang præsteret at sende den til den samme forkerte adresse, selvom jeg har haft mailet til dem og gjort dem opmærksom på at adressen på fakturaen IKKE er den samme som leveringsadressen.

Indtil videre har de fået en frist til onsdag, ellers kræver jeg en ny telefon!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar