The Simpsons Movie

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg så den også i går aftes, og må sige at.. Ja, den ligger nogenlunde middel, synes jeg. Den mangler en del for at rykke op på 4, for jeg synes som amh og en del andre, at den er en del langtrukken, til trods for at den reelt kun er ~80 min lang. Er ikke skuffet, men kunne nu godt have klaret en del mere.
:3af5
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Den er OK. Ikke noget specielt, men et kig værd.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Synes den var lige så god som 3 afsnit.. Men ikke noget specielt... :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Så fik jeg også set den.
Jeg synes sq den er god. Og kanon god måde at få bygget handlingen op på.
BØH
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Jeg syntes kvaliteten af "tegningerne" er højnet i forhold til alle afsnittene.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

mimic skrev:Jeg syntes kvaliteten af "tegningerne" er højnet i forhold til alle afsnittene.
I second that quote.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Den er nu ude som DVDscreener. Synes desuden det er synd at det er så tydeligt at de har brugt computeren til så meget af tengeprocessen.
Brugeravatar
cookie-

Indlæg af cookie- »

Jeg var inde og se filmen på premiere aftenen.

Jeg har ikke set helt vildt meget simpsons, så havde ikke rigtig nogle forventninger til filmen, og hvis jeg havde haft det, så var jeg helt sikkert blevet skuffet.

Som 3dotz skriver, har man set de fleste sjove scener i traileren. Jeg grinte ikke specielt meget heller. Den eneste gang jeg grinte af filmen, var nogle situationer med "The boob lady" (Hende grønlænderen, hvor det er som om der bliver gjort lidt grin med bjørne brødre, eller er det kun mig der har det sådan? :P)
Så var der et par gange, hvor jeg begyndte at grine, fordi ham manden der sad på den ene side af mig, kendte ham ikke, havde et mega åndsvagt grin.

2 ud af 5, ikke pengene værd.

:2af5
<center>
</center>
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Jeg kan hellere ikk genkende de negative holdninger.. synes den er monster fed, men der er self også nogen huller deri... ingen tvivl der..

Så som Homer bøvser faktisk ikk i filmen, som han plejer, og han tager hellere ikk ned på Moe's og drikker..

Men over alt, så synes jeg den er ganske god og kan godt anbefale den til andre som ikk har set den.. Havde en veninde med derind som ikk havde set simpsons før, og hun synes også den var den ganske underholderne, og fattede det meste af det..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

4 drenge gik vi ind og saa den, alle var skuffede.. Den var jo elendig langtrukken og desideret kedelig.

Vi burde have set transformers i stedet, men saadan blev det ikke denne gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Sig ikke du ikke var advaret :D

Du havde nok glemt en flaske whisky i inderlommen

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Hold da kæft en skuffelse, gider ikke uddybe men den kan ikke få mere end

2/5
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Sig ikke du ikke var advaret :D

Du havde nok glemt en flaske whisky i inderlommen

...
Jeg talte saa meget mod, at det var den vi skulle se, det endte med at de betalte min billet, saa kunne man ikke sige nej :)

Desuden er I jo ikke altid til at stole paa :P

Det med whiskyen maatte jeg springe over, da jeg havde de syge toemmermaend. puuuha.. en god J&B i blodet.. bvadr dagen derpaa.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

Jeg giver den 5 ud af 5 .. den var jo alt for grinern!!! forstår ikke folk ikke synes den var god? Det er måske fordi i ikke har samme humor :P ;D
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Goddie550 skrev:Jeg giver den 5 ud af 5 .. den var jo alt for grinern!!! forstår ikke folk ikke synes den var god? Det er måske fordi i ikke har samme humor :P ;D
Hvis man elsker serien og synes filmen er elendig har man så mistet sin humor. Tænk dig om Goddie før du skriver.

Det er jo netop på grund af de store uoverensstemmelser mellem film og serie, der giver sig udslag i nogle af karakterne.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar