The Simpsons Movie
Redaktør: 3dotz
Jeg så den også i går aftes, og må sige at.. Ja, den ligger nogenlunde middel, synes jeg. Den mangler en del for at rykke op på 4, for jeg synes som amh og en del andre, at den er en del langtrukken, til trods for at den reelt kun er ~80 min lang. Er ikke skuffet, men kunne nu godt have klaret en del mere.
Jeg var inde og se filmen på premiere aftenen.
Jeg har ikke set helt vildt meget simpsons, så havde ikke rigtig nogle forventninger til filmen, og hvis jeg havde haft det, så var jeg helt sikkert blevet skuffet.
Som 3dotz skriver, har man set de fleste sjove scener i traileren. Jeg grinte ikke specielt meget heller. Den eneste gang jeg grinte af filmen, var nogle situationer med "The boob lady" (Hende grønlænderen, hvor det er som om der bliver gjort lidt grin med bjørne brødre, eller er det kun mig der har det sådan? )
Så var der et par gange, hvor jeg begyndte at grine, fordi ham manden der sad på den ene side af mig, kendte ham ikke, havde et mega åndsvagt grin.
2 ud af 5, ikke pengene værd.
Jeg har ikke set helt vildt meget simpsons, så havde ikke rigtig nogle forventninger til filmen, og hvis jeg havde haft det, så var jeg helt sikkert blevet skuffet.
Som 3dotz skriver, har man set de fleste sjove scener i traileren. Jeg grinte ikke specielt meget heller. Den eneste gang jeg grinte af filmen, var nogle situationer med "The boob lady" (Hende grønlænderen, hvor det er som om der bliver gjort lidt grin med bjørne brødre, eller er det kun mig der har det sådan? )
Så var der et par gange, hvor jeg begyndte at grine, fordi ham manden der sad på den ene side af mig, kendte ham ikke, havde et mega åndsvagt grin.
2 ud af 5, ikke pengene værd.
<center>
</center>
</center>
Jeg kan hellere ikk genkende de negative holdninger.. synes den er monster fed, men der er self også nogen huller deri... ingen tvivl der..
Så som Homer bøvser faktisk ikk i filmen, som han plejer, og han tager hellere ikk ned på Moe's og drikker..
Men over alt, så synes jeg den er ganske god og kan godt anbefale den til andre som ikk har set den.. Havde en veninde med derind som ikk havde set simpsons før, og hun synes også den var den ganske underholderne, og fattede det meste af det..
Så som Homer bøvser faktisk ikk i filmen, som han plejer, og han tager hellere ikk ned på Moe's og drikker..
Men over alt, så synes jeg den er ganske god og kan godt anbefale den til andre som ikk har set den.. Havde en veninde med derind som ikk havde set simpsons før, og hun synes også den var den ganske underholderne, og fattede det meste af det..
Jeg talte saa meget mod, at det var den vi skulle se, det endte med at de betalte min billet, saa kunne man ikke sige nej3dotz skrev:Sig ikke du ikke var advaret
Du havde nok glemt en flaske whisky i inderlommen
...
Desuden er I jo ikke altid til at stole paa
Det med whiskyen maatte jeg springe over, da jeg havde de syge toemmermaend. puuuha.. en god J&B i blodet.. bvadr dagen derpaa.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hvis man elsker serien og synes filmen er elendig har man så mistet sin humor. Tænk dig om Goddie før du skriver.Goddie550 skrev:Jeg giver den 5 ud af 5 .. den var jo alt for grinern!!! forstår ikke folk ikke synes den var god? Det er måske fordi i ikke har samme humor ;D
Det er jo netop på grund af de store uoverensstemmelser mellem film og serie, der giver sig udslag i nogle af karakterne.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.