Køtilbud hos zepto

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
axci

Køtilbud hos zepto

Indlæg af axci »

På deres hjemmeside står der at de holder noget køtilbud den 28 sep, og at de gjorde det samme tidligere i år. De siger der vil være bærbare til salg for 1 kr og op efter men er der hold i det, og er der nogen der var derinde tidligere i år som ved noget?

Link er her: http://zepto.dk/Specifications/dk/Newsl ... ek_38.html
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Det lyder til at være lidt for godt til at være sandt.

Men jeg ved ingenting om det har ikke hørt om det før nu.
Joe_Joesen

Re: Køtilbud hos zepto

Indlæg af Joe_Joesen »

[quote="axci"]På deres hjemmeside står der at de holder noget køtilbud den 28 sep, og at de gjorde det samme tidligere i år. De siger der vil være bærbare til salg for 1 kr og op efter men er der hold i det, og er der nogen der var derinde tidligere i år som ved noget?

Link er her: http://zepto.dk/Specifications/dk/Newsl ... ek_38.html[/quote

fra 1.- af .. Så tror næppe du finder noget til 1 kr.
niller

Indlæg af niller »

Det er da netop det "fra 1 kr" betyder. At der er noget til 1 kr. At der så nok næppe er ret meget til 1 kr, det er så en anden snak, men de er forpligtigede til at sælge noget til 1 kr, eller er det jo falsk markedsføring...
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Køb ikke Zepto, du bliver slemt plastic skuffet!
He who dies with honor is a dead man!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Den skulle være god nok, de har såvel bærbare og fladskærme til en krone - det samme gjaldt sidste år.

Men der er ikke mange, så man skal ligge i kø flere dage...

Ps. så er Zepto det eneste rigtige bærbar mærke i mine øjne :)

PPs. overvejer stærkt at tage derud... en dags "arbejde" for 10.000, det er vel egentligt meget godt betalt.. Kan ikke rigtig finde ud af det!?!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

bukkebrusen skrev:Køb ikke Zepto, du bliver slemt plastic skuffet!
Jeg har haft min i snart et år nu, og jeg er altså ganske tilfreds.. Det eneste der er lidt plastic-agtigt er tastaturet, men det er ikke værre end at man sagtens kan leve med det...
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

FrZ skrev:Ps. så er Zepto det eneste rigtige bærbar mærke i mine øjne :)
jeg ser nu HP og Lenovo/IBM som gode "bærbar-mærker" :).. men har heller aldrig prøvet en Zepto..

men det lyder da pisse fedt det der med 1 kr for nogle ting :).. ærgerligt at det er en weekend hvor jeg skal blive på efterskolen :(..
axci

Indlæg af axci »

Jeg har også allerede en bærbar selv, men jeg ville så have fat i et af deres tv :)
Men som FrZ så kan det nemt betale sig i forhold til hvad man ville tjene på en arbejdsdag så måske skulle man tage derud.
Besvar