Skal lige ha det til at fungere ordenligt, så kan det være vi kan bruge min server til at ligge sange op osv. men jeg er ikke så godt til at hitte ud af det..
Jeg kan også godt stille en FTP server til rådighed, men den kører godt nok kun når min private PC kører. (Normalt 16 - 23 i hverdagene)
Så tvivler på at den ville være en egentlig mulighed!
Men lad mig høre hvis det kan være en mulighed!
Mimic min regner jeg heller ikke kører 24/7 men tæt på, det er mest en venne server, så jeg kan lave en folder. Men hvis har beder forbindelse end mig, er det dum hvis jeg smider en op til demjo
Bakko skrev:Mimic min regner jeg heller ikke kører 24/7 men tæt på, det er mest en venne server, så jeg kan lave en folder. Men hvis har beder forbindelse end mig, er det dum hvis jeg smider en op til demjo
Skal vi ikke gå efter at du forsøger at lave en?
Og hvis det engang går helt galt, skal jeg nok træde til?
I kan evt lave således at hvis server A ikke svarer forbindes der til server B. Det kan forholdsvis simpelt laves med ioFTPD (eller glFTPD, hvis man er til det der linux, *nix, OS X)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ellers kan jeg fra på lørdag af stille en til rådighed som kommer til at køre 24/7, og okay forbindelse 25/25 mbit.... Sig til hvis vi skal gøre det sådan...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!