Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Sad lige og så Uffe Holm Flash Back, og der hørte jeg ham lige nævne boybandet Jimmi & Rene. Tænkte på om nogen har noget af det, og evt. vil dele? Er ret spændt på at høre hvad det egentlig er for noget
hehe.. Kan huske at jeg har dem på alm lydbånd, fra dengang jeg var noget mindre..
Aner ikk hvor mange af dem jeg havde, men havde da en pæn samling til sidst
hehe så forestil jer lige at bo meget tæt på dem .... hehe jeg har vist et af deres albums liggende et sted skal lige se om jeg ikke kan finde det frem når jeg kommer hjem fra job... de laver dog stadig musik de to gutter....
Åbenbart er de kendte men lige ud fra navnet må jeg sige jeg ikke kender dem. Det kan dog være der bliver sat lidt gang i hukommelsen når jeg får hørt det. Håber du har de cd'er derhjemme, lyder ikke til mange andre herinde har det!
Har en enkel mp3 med dem, men den ligger på en ekstern hdd som er lånt ud.. Så først når jeg får den hjem igen, kan jeg uppe den, hvis ikk andre har gjort det..
Hehe.. Dem råhørte jeg også for mange mange år siden.. Tror jeg har et par gamle kassettebånd til at ligge med dem i en kasse et sted hjemme hos mine forældre..
Du får den kolde skuuulder af miiiiig.. Og du kan få den ring med det samme!
Hvis du vil ha et kys, så si'r jeg neeeej!
Du får den kolde skuulder af miig!