er min blæser ødelagt?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

er min blæser ødelagt?

Indlæg af zoonestar »

min blæser er lidt fuckt, man plejer slet ikke at kunne høre den, men det skal jeg da lige love for man kan nu. Det er somom den bare fyre sygt løs, mere en den plejer ? hvad kan dette skydes ?
naRf
Indlæg: 695
Tilmeldt: 25 aug 2005, 22:21

Indlæg af naRf »

Du kan evt. prøve at rense den.

Jeg plejer at rense min blæser ca. en gang hvert halve år. Jeg tager min støvsuger og suger det sted den varme luft kommer ud. Ydermere bruger jeg den modsatte effekt altså, at ”puste" ind i blæseren - så støvet kommer ud.
Billede
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Ja prøv og se efter om det kan være støv. Eller måske en ledning men så ville du nok være klar over det :)
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

min blæser fyre sygt hurtigt rundt, og så slukker min com bare ?:S
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Så ville jeg nok skifte den blæser, tyder på den ikke køler nok siden systemet lukker ned.
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

nu er min computer så helt nede, den gider ikke engang tænde nu ;)
Haldrup
Indlæg: 114
Tilmeldt: 07 jun 2004, 14:02
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af Haldrup »

Det lyder godt nok som om at blæseren at stået af. Men jeg hadve altså osse det problem som du havde, med at den den slukkede midt i et eller andet. Dog mest når jeg spillede et eller andet som belastede computeren. Så fuldte jeg så nArfs råd, dog brugte jeg bare en kompressor og blæste ind begge steder. Derefter virkede den helt kanon igen og den blev ikke i nærheden af ligeså varm derefter
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

vil jeg så prøve ;)
Besvar