wtf sker der for TELMORE????
Redaktør: Moderators
Så bliver det sjovt at være TELMORE-kunde:
Telmore blæser til mobilkrig
Fra i morgen tirsdag og året ud vil Telmores cirka 600.000 kunder kunne ringe gratis til hinanden. Dermed optrappes priskrigen mellem mobilselskaberne efter Telmore-stifter Frank Rasmussen for nylig lancerede sit nye lavprisselskab Bibop, der skal tage konkurrencen op med blandt andet TDC. Teleanalytiker John Strand mener, at teleselskaberne opfører sig som brandmænd, der hælder benzin på bålet. Han vil ikke endnu ikke udpege en sandsynlig vinder af mobilkrigen.
(Børsen)
Sakset herfra: http://www.computerworld.dk/art/42301.
Telmore blæser til mobilkrig
Fra i morgen tirsdag og året ud vil Telmores cirka 600.000 kunder kunne ringe gratis til hinanden. Dermed optrappes priskrigen mellem mobilselskaberne efter Telmore-stifter Frank Rasmussen for nylig lancerede sit nye lavprisselskab Bibop, der skal tage konkurrencen op med blandt andet TDC. Teleanalytiker John Strand mener, at teleselskaberne opfører sig som brandmænd, der hælder benzin på bålet. Han vil ikke endnu ikke udpege en sandsynlig vinder af mobilkrigen.
(Børsen)
Sakset herfra: http://www.computerworld.dk/art/42301.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..
Telia har også frifamilie
Det virker godt, men der er kun plads til 5 i en familie.
Så det er ikke som Telmore hvor det er til alle.
Det virker godt, men der er kun plads til 5 i en familie.
Så det er ikke som Telmore hvor det er til alle.
Schrødingers kat er død
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
ENDELIG!!!!DJ_Falcon skrev:Det er simpelthen skønt.. Ud over at de tilbyder taletidsgavekort og telefoner i de næste 77 dage, så er der også gratis telefon resten af året. Det er en fødselsdag der bliver holdt med stil..
Jeg tror vi (TELMORE) har fået + 100 henvendelser fra kunder der mener de bliver tørret i røven pga denne gave, da de nu ikke er i stand til at opfylde deres minimumsforbrug. Tro mig man har lyst til at dræbe disse mennesker på en så makaber måde, at det får Dr. Mengele til at ligne en KFUM spejder. Vi er endda blevet nødt til, at fjerne denne gave fra otte af vores kunder indtil videre. FOLK ER SYGE!!!!!
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hvorfor skulle i ligefrem fjerne den? Underligt... Hvis jeg giver flødeboller i skolen og en er allergisk er det også bad luckfalslev007 skrev:ENDELIG!!!!DJ_Falcon skrev:Det er simpelthen skønt.. Ud over at de tilbyder taletidsgavekort og telefoner i de næste 77 dage, så er der også gratis telefon resten af året. Det er en fødselsdag der bliver holdt med stil..
Jeg tror vi (TELMORE) har fået + 100 henvendelser fra kunder der mener de bliver tørret i røven pga denne gave, da de nu ikke er i stand til at opfylde deres minimumsforbrug. Tro mig man har lyst til at dræbe disse mennesker på en så makaber måde, at det får Dr. Mengele til at ligne en KFUM spejder. Vi er endda blevet nødt til, at fjerne denne gave fra otte af vores kunder indtil videre. FOLK ER SYGE!!!!!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Er minimums forbruget ikke 7,5? Det må da være billigere for kunderne at blive trukket det, frem for at blive trukket normal takst?
Eller er der noget jeg ikke forstår?
Utroligt at folk kan bitche over det....
Eller er der noget jeg ikke forstår?
Utroligt at folk kan bitche over det....
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Undtagelser og særregler:
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.
Men til grin at folk kan tude over en gave de får helt kvit og frit..
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.
Men til grin at folk kan tude over en gave de får helt kvit og frit..
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
hehe ja mobildebat, er et meget Bibob venligt forum. Dog skal det lige siges, at Frank Rasmussen har folk ansæt kun med det formål at styre det forum. Skriv ét indlæg der stiller spørgsmålstegn ved Bibob, og du bliver FLAMED. FR har også 6-7 forskellige alias'er derinde. Sødt, men det virker åbenbart efter hensigtennco skrev:@ Falslev 007 .. Har godt læst deres harme på mobildebat.dk. Det er utroligt.
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
https://www.telmore.dk/signup/signup.js ... dingsbonus
Hvis man skifter til Telmore, så får man for tiden 200 kr. i bonus. Synes bare jeg lige ville nævne det.
Hvis man skifter til Telmore, så får man for tiden 200 kr. i bonus. Synes bare jeg lige ville nævne det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
nco skrev:https://www.telmore.dk/signup/signup.js ... dingsbonus
Det er steget en 100 kr.TELMOREs startpakke koster 99 kr. og
indeholder
* Et nyt mobilnummer eller flytning af dit eget nummer
* Et hurtigt 64 Kb SIM-kort
* Gratis forsendelse
* Gratis tilmelding til udlandstelefoni
* Bonus: Du får lige nu 300 kr. taletid for 99 kr.
(Tilbuddet gælder kun i begrænset periode)
* I alt 99 kr. (inkl 300 kr. taletid)