Penn & Teller: Bullshit!
Redaktør: 3dotz
Penn & Teller: Bullshit!
Bullshit må være det mest intelligente amerikanske TV jeg nogensinde har set. De to mænd Penn og Teller går i en række udsendelser ind og ser på sandheden bag nogle af de ting, der optager amerikanerne for at finde et skjult (økonomisk) motiv hos initiativtagerne. Et eksempel kunne være de hypnotisører, der hjælper patienter, der har været i kontakt med aliens. Det er hylende morsomt og ret lærerigt og jeg vil kun anbefale det, selvom det sendes på tv træls. Herfra får det
Kan kun være enig i bedømmelsen. Så genudsendelsen i går aftes, og tror aldrig jeg har set oplysnings TV fortalt på sjovere måde.
Det bliver sendt på 3+ mandag aften.
Det bliver sendt på 3+ mandag aften.
22:40 Penn and Teller: Bullshit! (3)
Penn og Teller finder ud af, hvad sandheden er bag global opvarmning og ser nærmere på, hvad Greenpeace laver.
23:20 Penn and Teller: Bullshit! (4)
Penn og Teller ser på alternativ medicin og alternativ behandling såsom kiropraktik, zoneterapi, magnetterapi og meget mere og fortæller, hvorfor de mener, det hele er en gang vås.
Hurtigere klovn, hurtigere..
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
genialt program. Viser også noget om hvor dumme amerikanerne i virkeligheden er.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jamen det må man da se i aften, så
Kan forresten også findes her:
http://www.youtube.com/results?search_q ... %26+Teller
Kan forresten også findes her:
http://www.youtube.com/results?search_q ... %26+Teller
Re: Penn & Teller: Bullshit!
Så også det afsnit, fuck hvor er det usselt, man står bare ikke og lader som om man er i kontakt med folks afdøde slægtninge, men som de sigerSunshine skrev:Bullshit må være det mest intelligente amerikanske TV jeg nogensinde har set. De to mænd Penn og Teller går i en række udsendelser ind og ser på sandheden bag nogle af de ting, der optager amerikanerne for at finde et skjult (økonomisk) motiv hos initiativtagerne. Et eksempel kunne være de hypnotisører, der hjælper patienter, der har været i kontakt med aliens. Det er hylende morsomt og ret lærerigt og jeg vil kun anbefale det, selvom det sendes på tv træls. Herfra får det
"Folk vil gerne narres"
synes også det et godt program har set et par afsnit nu efterhånden..
mht south park afsnittet kan det ses på www.rapetheweb.com (til dem der ikke vidste det)
mht south park afsnittet kan det ses på www.rapetheweb.com (til dem der ikke vidste det)
tykke
Sjovt? Ja. Intelligent? Knap så meget. Programmet er jo ren underholdning, så det er vel lige så ensidigt som en Michael Moore dokumentar. Programmet er jo kun ude på at fremstille folkene som idioter, tosser og økonomiske snyltere. De fremstiller jo ikke beviser, hvis der er nogen, der taler for det modsatte.
Hvis det er en hp, så fatter jeg intet af den :S - kommer jo intet når man søger, ligner en virusrede..Hoopstar skrev:alle 5 sæsoner kan hentes på TVtorrent.org
ligger allerede inde med det hele det er fanme humor..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Der er jeg nu også enig..Kourinsu skrev:Sjovt? Ja. Intelligent? Knap så meget. Programmet er jo ren underholdning, så det er vel lige så ensidigt som en Michael Moore dokumentar. Programmet er jo kun ude på at fremstille folkene som idioter, tosser og økonomiske snyltere. De fremstiller jo ikke beviser, hvis der er nogen, der taler for det modsatte.
Har set et par afsnit, og sad hele tiden at tænkte, at der da måtte være en anden side af sagen, der også burde tages med.. Det er nemt at lave pseudo-dybdegående journalistik, hvor det ser ud til at man dokumenterer en masse ting, når man skamfrit bortsortere i de oplysninger der går imod konklussionen..
Så syns der burde gives nye karaktere..
Underholdningsværdi:
Objektivitet: