Penn & Teller: Bullshit!

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Penn & Teller: Bullshit!

Indlæg af Sunshine »

Bullshit må være det mest intelligente amerikanske TV jeg nogensinde har set. De to mænd Penn og Teller går i en række udsendelser ind og ser på sandheden bag nogle af de ting, der optager amerikanerne for at finde et skjult (økonomisk) motiv hos initiativtagerne. Et eksempel kunne være de hypnotisører, der hjælper patienter, der har været i kontakt med aliens. Det er hylende morsomt og ret lærerigt og jeg vil kun anbefale det, selvom det sendes på tv træls. Herfra får det
:4af5
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Kan kun være enig i bedømmelsen. Så genudsendelsen i går aftes, og tror aldrig jeg har set oplysnings TV fortalt på sjovere måde. :D
Det bliver sendt på 3+ mandag aften.
22:40 Penn and Teller: Bullshit! (3)
Penn og Teller finder ud af, hvad sandheden er bag global opvarmning og ser nærmere på, hvad Greenpeace laver.
23:20 Penn and Teller: Bullshit! (4)
Penn og Teller ser på alternativ medicin og alternativ behandling såsom kiropraktik, zoneterapi, magnetterapi og meget mere og fortæller, hvorfor de mener, det hele er en gang vås.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

genialt program. Viser også noget om hvor dumme amerikanerne i virkeligheden er.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jamen det må man da se i aften, så :)

Kan forresten også findes her:

http://www.youtube.com/results?search_q ... %26+Teller
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Tror lige jeg rykker dette indlæg over i Review area. Så sker der da lidt derovre.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Re: Penn & Teller: Bullshit!

Indlæg af Zukot »

Sunshine skrev:Bullshit må være det mest intelligente amerikanske TV jeg nogensinde har set. De to mænd Penn og Teller går i en række udsendelser ind og ser på sandheden bag nogle af de ting, der optager amerikanerne for at finde et skjult (økonomisk) motiv hos initiativtagerne. Et eksempel kunne være de hypnotisører, der hjælper patienter, der har været i kontakt med aliens. Det er hylende morsomt og ret lærerigt og jeg vil kun anbefale det, selvom det sendes på tv træls. Herfra får det
Så også det afsnit, fuck hvor er det usselt, man står bare ikke og lader som om man er i kontakt med folks afdøde slægtninge, men som de siger

"Folk vil gerne narres"
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Tag og se South Park afsnittet Biggest duche (stavet forkert) in the Universe.

Det handler om det samme.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
tykke

Indlæg af tykke »

synes også det et godt program har set et par afsnit nu efterhånden..

mht south park afsnittet kan det ses på www.rapetheweb.com (til dem der ikke vidste det)
tykke
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

3dotz skrev:Tror lige jeg rykker dette indlæg over i Review area. Så sker der da lidt derovre....
Jeg tænkte faktisk på at det skulle have været her, men jeg tænkte at der nok var en moderator der ville flytte det før eller siden ;)
Kourinsu

Indlæg af Kourinsu »

Sjovt? Ja. Intelligent? Knap så meget. Programmet er jo ren underholdning, så det er vel lige så ensidigt som en Michael Moore dokumentar. Programmet er jo kun ude på at fremstille folkene som idioter, tosser og økonomiske snyltere. De fremstiller jo ikke beviser, hvis der er nogen, der taler for det modsatte.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nogen der ved hvor jeg kan finde afsnittene på nettet? Især det med afsnit med Ouija brættet og uddrivelse af dæmoner (hvis jeg husker korrekt)
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

http://www.mininova.org/search/?search=bullshit

Der skulle være et par timer...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

alle 5 sæsoner kan hentes på TVtorrent.org :)

ligger allerede inde med det hele :D det er fanme humor..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hoopstar skrev:alle 5 sæsoner kan hentes på TVtorrent.org :)

ligger allerede inde med det hele :D det er fanme humor..
Hvis det er en hp, så fatter jeg intet af den :S - kommer jo intet når man søger, ligner en virusrede..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

fucker.. godt du sagde det.. blandede to sider sammen.. det er

http://tvtorrents.com
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Kourinsu skrev:Sjovt? Ja. Intelligent? Knap så meget. Programmet er jo ren underholdning, så det er vel lige så ensidigt som en Michael Moore dokumentar. Programmet er jo kun ude på at fremstille folkene som idioter, tosser og økonomiske snyltere. De fremstiller jo ikke beviser, hvis der er nogen, der taler for det modsatte.
Der er jeg nu også enig..

Har set et par afsnit, og sad hele tiden at tænkte, at der da måtte være en anden side af sagen, der også burde tages med.. Det er nemt at lave pseudo-dybdegående journalistik, hvor det ser ud til at man dokumenterer en masse ting, når man skamfrit bortsortere i de oplysninger der går imod konklussionen..

Så syns der burde gives nye karaktere..

Underholdningsværdi:

Objektivitet:
:0af5
Billede
Besvar