Din bedste oplevelse...
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Din bedste oplevelse...
Hej,
Læste lige en tråd på et andet board omkring den bedste oplevelse i dit liv og tænkte at det kunne være sjovt og spændende at høre hvad i alle har oplevet?
Fx. blevet far, dengang du smed alt tøjet på en scene eller måske endda den dag du opdagede at det rentfaktisk var ret frækt at din hund slikkede dine fødder imens du onanerede?
Så lad os høre hvad der er det bedste der er sket for dig i dit liv?
Jeg sidder stadig og tænker over min bedste oplevelse...
Læste lige en tråd på et andet board omkring den bedste oplevelse i dit liv og tænkte at det kunne være sjovt og spændende at høre hvad i alle har oplevet?
Fx. blevet far, dengang du smed alt tøjet på en scene eller måske endda den dag du opdagede at det rentfaktisk var ret frækt at din hund slikkede dine fødder imens du onanerede?
Så lad os høre hvad der er det bedste der er sket for dig i dit liv?
Jeg sidder stadig og tænker over min bedste oplevelse...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Hmm det er svært at sætte en oplevelse som den bedste, det er svært at samenligne.
Men for at tage noget i samme stil som Natteørnen, så er min bedste klub oplevelse et 5 tmers set med Sander Kleinenberg på Ministry of Sound i london.
Ikke musik relateret må være min Søsters Bryllup - en helt fantastisk dag.
Men der er langt flere oplevelser som burde være med.
Men for at tage noget i samme stil som Natteørnen, så er min bedste klub oplevelse et 5 tmers set med Sander Kleinenberg på Ministry of Sound i london.
Ikke musik relateret må være min Søsters Bryllup - en helt fantastisk dag.
Men der er langt flere oplevelser som burde være med.
Hmm som mail siger er det svært at pinpoine ÉN oplevelse.
Måske fordi jeg endnu ikke har oplevet noget som jeg vil betegne som verdens bedste oplevelse Kommer nok engang når jeg bliver far, gift eller vinder i lotto..
Men indtil videre har det da været sjovt at udgive nogle sange. I det hele taget ting som giver en bekræftelse.
Ellers da mine forældre blev skilt...
Måske fordi jeg endnu ikke har oplevet noget som jeg vil betegne som verdens bedste oplevelse Kommer nok engang når jeg bliver far, gift eller vinder i lotto..
Men indtil videre har det da været sjovt at udgive nogle sange. I det hele taget ting som giver en bekræftelse.
Ellers da mine forældre blev skilt...
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hehe - jeg kan og vil gerne bevidne det bryllup der... jeg var der, og det VAR en fed´fest omend den kommer ind på 4-5 pladsen for migZivago skrev:Hmm. det er ikke let.
Der er nok 2 ting.
1: Da jeg blev gift. (Sindsyg fed fest - et ret alternativt bryllup ).
2: Da jeg vandt DM i megamix.
Zivago
Den bedste er svær - jeg tillader mig at dele den i to
1a) Da jeg blev far til Emil - eller det vil sige... selve fødslen og alt det der, var stort. Men det største var efter en uges tid, da mor og knægt kom hjem. Da jeg sad der på sofabordet og kiggede ned i liften...
Altså - jeg har en meget god fornemmelse af hvad det er der får en narkoman til at trykke stemplet i bund!
1b) Da vi efter at have fået at vide, at Mille havde en alvorlig sygdom fra fødslen, fik at vide, at vist var det alvorligt, men med en streng diæt ville hun få et helt normalt liv. Dét var en god dag
2) Da jeg blev gift, Da jeg blev far til Maya, Da jeg blev far til Mille...
3) Okay - Zivago´s bryllup VAR altså ret sjovt - og alternativt.
Jeg har aldrig før eller siden, drukket mig SÅ pattestiv i Carl´s Special på fad til et bryllup (eller danset med Zivago!)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .