Windows Live Messenger fuck up

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Mht overførsler af div. filer har ingen af de tidligere versioner (7.0, 7.5 og hvad der ellers var) virket så godt som Live Messenger gør. Med 7.5 skrev den ALTID det der med "hvis overførslen er langsom kan du trykke her for at få at vide hvorfor", ligemeget hvem jeg sendte til. I Live Messenger gør den ikke det, jeg sender med fin speed så jeg skal ikke klage. Jeg har ikke en eneste gang haft problemer med det program.
Billede
Infected
Indlæg: 918
Tilmeldt: 27 sep 2005, 14:36
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Det er også et plus at man kan dele hele mapper med andre Live messenger bruger..

Bruger det en del når jeg er sidder på skolen og vi skal dele forskellige opgaver med hinanden.. Det er noget nemmere end sidde og sende enkle filer...

Det er også et plus at Live messenger gider at sende alle filer, uden man skal til at pakke lortet ned eller ømdøbe filen.. Den kommer bare og siger det er en usikker fil, vil du fortsætte..
DJMag
Indlæg: 43
Tilmeldt: 23 apr 2002, 20:10
Geografisk sted: Frederikssund, Danmark
Kontakt:

Indlæg af DJMag »

Jeg havde og så en del problemer med at få min kontakter med over efter at have smit den på computeren, rode med det i ca 30 min, så gik jeg lige på wc en gang og så var listen der da jeg kom tilbage.

Den fedest msn er da helt klart 5.6, der er ikke noget med at den vil opdatere og reklame og så understøtter den SIP så man kan bruge den til voip "IP tlf"
<center>..::[ Mag on CA ]::..</center>
Zukot
Indlæg: 731
Tilmeldt: 28 nov 2005, 16:47
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Ja jeg har også et fuck up med mit MSN, det virker ikke jeg får en fejlmelding på Proxy og primære porte.. Når jeg prøver at logge ind på de gamles computer så virker det fint nok, så det er vel ikke firewallen det er galt med.. Nogen der kan kringle den her??
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Messenger 8.1 Beta har kørt udemærket hos mig indtil videre.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
bukkebrusen
Captain
Indlæg: 792
Tilmeldt: 31 dec 2006, 14:43

Indlæg af bukkebrusen »

Hvorfor bruge en beta når 7.5 stadig er bedst? :/
He who dies with honor is a dead man!
LunaPark
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 14 nov 2002, 21:42
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

PIS nu er det også sket for mig flere gange....
Gid man kune boykotte det pis :-)
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det kan man da også... lad være med at brug det? Der er 117 alternativer til MSN/Windows (live) messenger.

IRC har eksempelvis kørt i en lind stime hos undertegnede i mange år. Det er udelukkende grundet nogle studiekontakter jeg har messenger på mine computere. Nu har Live messenger kørt upåklageligt her (som den første "officielle" messenger klient iøvrigt), men inden da brugte jeg gAIM (nu pidgin).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LunaPark
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 14 nov 2002, 21:42
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

QrazyLeg skrev:Det kan man da også... lad være med at brug det? Der er 117 alternativer til MSN/Windows (live) messenger.
Ja du har nok ret.. Og der kan iøvrigt anbefales Trillian
(http://www.ceruleanstudios.com/)

Der kan du rename dine brugere, og blande brugere fra
MSN, ICQ, Yahoo, AOL, IRC med flere....

Men det er bare så ærgeligt med messegner, når det nu er på alle computere i forvejen, og så har det kørt nogenlunde i mange år.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Besvar