Ja - der var sku gang i den. Og folk stod uden for, og spurgte hvad det kostede at komme ind. De troede sku det var et offentligt diskotek......Plys - det nye kuld skrev:[
Hehe - jeg kan og vil gerne bevidne det bryllup der... jeg var der, og det VAR en fed´fest omend den kommer ind på 4-5 pladsen for mig
Den bedste er svær - jeg tillader mig at dele den i to
1a) Da jeg blev far til Emil - eller det vil sige... selve fødslen og alt det der, var stort. Men det største var efter en uges tid, da mor og knægt kom hjem. Da jeg sad der på sofabordet og kiggede ned i liften...
Altså - jeg har en meget god fornemmelse af hvad det er der får en narkoman til at trykke stemplet i bund!
1b) Da vi efter at have fået at vide, at Mille havde en alvorlig sygdom fra fødslen, fik at vide, at vist var det alvorligt, men med en streng diæt ville hun få et helt normalt liv. Dét var en god dag
2) Da jeg blev gift, Da jeg blev far til Maya, Da jeg blev far til Mille...
3) Okay - Zivago´s bryllup VAR altså ret sjovt - og alternativt.
Jeg har aldrig før eller siden, drukket mig SÅ pattestiv i Carl´s Special på fad til et bryllup (eller danset med Zivago!)
Og ja - Plys var - ligesom hovedparten af deltagerne pattestive. Men den stakkel Plys Bjørn - kom ved et "uheld" til at sætte sig på brudeparets plads - sammen med en anden mand. Se det gør man ikke ustraffet. De blev tvungen til at kysse hinanden....
Men hvad gør man ikke i en brandert - som er størrer end 100 svenske tilskuere til en fodboldkamp.....
Nåå ja.. Plys. Der eksisterer billeder..........
Zivago