Din bedste oplevelse...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zivago

Indlæg af Zivago »

Plys - det nye kuld skrev:[
Hehe - jeg kan og vil gerne bevidne det bryllup der... jeg var der, og det VAR en fed´fest :lol: omend den kommer ind på 4-5 pladsen for mig ;)

Den bedste er svær - jeg tillader mig at dele den i to

1a) Da jeg blev far til Emil - eller det vil sige... selve fødslen og alt det der, var stort. Men det største var efter en uges tid, da mor og knægt kom hjem. Da jeg sad der på sofabordet og kiggede ned i liften...
Altså - jeg har en meget god fornemmelse af hvad det er der får en narkoman til at trykke stemplet i bund!

1b) Da vi efter at have fået at vide, at Mille havde en alvorlig sygdom fra fødslen, fik at vide, at vist var det alvorligt, men med en streng diæt ville hun få et helt normalt liv. Dét var en god dag :)

2) Da jeg blev gift, Da jeg blev far til Maya, Da jeg blev far til Mille...

3) Okay - Zivago´s bryllup VAR altså ret sjovt - og alternativt.
Jeg har aldrig før eller siden, drukket mig SÅ pattestiv i Carl´s Special på fad til et bryllup (eller danset med Zivago!) 8O
Ja - der var sku gang i den. Og folk stod uden for, og spurgte hvad det kostede at komme ind. De troede sku det var et offentligt diskotek......

Og ja - Plys var - ligesom hovedparten af deltagerne pattestive. Men den stakkel Plys Bjørn - kom ved et "uheld" til at sætte sig på brudeparets plads - sammen med en anden mand. Se det gør man ikke ustraffet. De blev tvungen til at kysse hinanden.... :lol:
Men hvad gør man ikke i en brandert - som er størrer end 100 svenske tilskuere til en fodboldkamp.....

Nåå ja.. Plys. Der eksisterer billeder..........

8O
Zivago
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Haha på med en sort bjælke foran øjnene og lad os se :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Jeg har os flere gode oplevelser:

1) Min tur til USA tilbage i 1999, hvor jeg ovre og besøge familien og rejse det meste af nordøst amerika rundt...

2) mit første rigtige club-dj job...

3) mit DJ-ophold på Lanzarote for 2 år siden...

4) og sjovt nok mine drukture med Mail\\ (Løkken, DHB, Ålborg, hvor turen endte på skadestuen og Club Above)...
dj wubbi skrev:når jow... var sq med til at sætte grej op til viborg rocker i sommer... det var fe... sat nik og jays ting op... og dad... ruben og knud:D thomans helmig... det var sq oz fe nok:D fik da snakket lidt med nik og jay.. og dad:P
OT: kæft den weekend, var jeg SÅ smadret, stod i Chaplin Baren, fredag morgen (kl 10)... efter at have været på job til kl 6 om morgen... og startede en da dagen med en jægermeister og cult... også jobbe samme aften og aften efter...
PSYCHADELIC

Indlæg af PSYCHADELIC »

Zivago skrev:Hmm. det er ikke let.
Der er nok 2 ting.
1: Da jeg blev gift. (Sindsyg fed fest - et ret alternativt bryllup ).
2: Da jeg vandt DM i megamix.

Zivago
Det at du stiller 2'eren på højde med 1'eren hvad siger konen til det? ;)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

min bedste oplevelse må vel absolut være den dag jeg mødte op på riget for at få dommen om jeg var rask fra Leukæmi (blodkræft) eller om jeg skulle heller turen på 6 månder igennem igen med Kemo, stråler og ingen kræfter eller energi. Men svaret fra du er rask det var sku nok en dag som kun kan overgås af den dag jeg får børn
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

YaKuZa_MaB skrev:min bedste oplevelse må vel absolut være den dag jeg mødte op på riget for at få dommen om jeg var rask
Det kan jeg forestille mig må være rigtig lækkert! Jeg tror dog ikke jeg kan komme i nærheden af noget i den størrelse.

Jeg har mange gode oplevelser, de bedste må dog være.

Da jeg arbejde i Grækenland en hel sommer (foruden fængsel)

Da jeg kom ud af fængslet (helt exceptionel fornemmelse! FRIHED!")

Jeg truede med at sagsøge TDC og vandt.

Dengang jeg stormede en gymnastikhal iført bar røv og g-streng hvor to hold spillede volley med tilskuere...

Bryllup og børn kan jeg ikke tage stilling til endnu... :)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

PSYCHADELIC skrev:
Zivago skrev:Hmm. det er ikke let.
Der er nok 2 ting.
1: Da jeg blev gift. (Sindsyg fed fest - et ret alternativt bryllup ).
2: Da jeg vandt DM i megamix.

Zivago
Det at du stiller 2'eren på højde med 1'eren hvad siger konen til det? ;)
Den her kan jeg vist svare på - hun siger formentligt ingenting, da de ikke er gift længere 8)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Ja den er jo ret nem :)

Da jeg blev nyre-transplanteret oktober sidste år
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hvad er en god oplevelse og fremfor alt, hvordan definerer man en god oplevelse. For mit vedkommende har jeg oplevet en del fantastiske ting i mit relativt korte liv. Ikke fordi jeg tror at færgemanden sidder og ryger cigaretter på den anden side af væggen, men blot det faktum at så gammel er jeg ikke.

- En sjov oplevelse var da jeg satte det pyrotekniske show op til en rammstein koncert i forum for år tilbage.

- Det kunne også være en koncert, som f.eks. den uforglemmelige juni aften med roger waters selskab på roskilde festivalen 06.

- Det kunne være at stå og opleve hele operahusets åbning, stående på scenen, eller at synge solo som drengekors sanger i Notre Dame tilbage i 98. Foran godt og vel et par tusind mennesker.

- Det kunne være dengang hvor jeg scorede hende den lækre og lå på stranden efter en meget våd bytur, i den smukkeste danske sommernat, i mands minde.

- og endelig kan det jo også være noget som simpelt, som dengang jeg befandt mig på irlands vestkyst og høre om en franskmands historie om dengang han krydsede isen mellem sibirien og alaska, for at være den første person som kom ind i et nye årtusind.

Men jeg tror at i bund og grund så er den største oplevelse i livet, er evnen til at gribe det og deltage aktivt i det, og gør tingene i dag istedet for at vente på at oplevelser kommer til een.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg undre mig over hvordan man kan true med at sagsøge og vinde ?
Vandt du en fiktiv retssag... hehe godt arbejde.

Hvorfor helvede er du altid så pisse dyb legoklods ?
Du virker utrolig voksen af en 69 møgunge at være :p
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

DjMail skrev:Jeg undre mig over hvordan man kan true med at sagsøge og vinde ?
Vandt du en fiktiv retssag... hehe godt arbejde.

Hvorfor helvede er du altid så pisse dyb legoklods ?
Hehe jeg satte en advokat på sagen som sendte dem et fint brev hvor i han truede med at stævne dem. Det ville de dog ikke så de accepterede mit krav. Og det var godt fordi min advokat mente nemlig at den ville jeg ha' tabt i retten. :)

Hehe ja, han meget dybsindig i sin post :)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

chreddy1 skrev:det må vidst være 8 december sidste år.. tog til Fisketorvet kl 9 med klassen, og holdte fri derefter.. det var godt nok med vores lærer, men alligevel, bare at tage i biografen og derefter holde fri.. om aftenen holdte vi julefrokost..

hva så der... du kommer ik så tit i biffen.. hva'

jeg har ingen bedste oplevelse endnu... aka. mit liv stinker.. lorte liv.. håber på at få den Lørdag den 26 April hvor jeg skal til Party på SLM-CPH ( http://www.slm-cph.dk/dk/events.php?event=30 ) ses vi tror jeg nok vi gør !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

mt^1 skrev:
chreddy1 skrev:det må vidst være 8 december sidste år.. tog til Fisketorvet kl 9 med klassen, og holdte fri derefter.. det var godt nok med vores lærer, men alligevel, bare at tage i biografen og derefter holde fri.. om aftenen holdte vi julefrokost..

jeg har ingen bedste oplevelse endnu... aka. mit liv stinker.. lorte liv..

Hvad med den dag du blev VIP på Nik&Jay forum? Det må da være en af de bedre?!

JON JULES OG JOE MOE! BLING BLING!
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg er kun vip på www.SLM-CPH.dk
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

mt^1 skrev:jeg er kun vip på www.SLM-CPH.dk
Så siger vi det :wink:
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

En af mine bedste oplevelser var at sidde i et lokale sammen med en gruppe mennesker jeg respekterer og ser virkelig meget op til og have hver og en af dem lytte til hvad jeg sagde og bagefter komplimentere det. Det var stort.

En anden meget stor oplevelse var at rejse jorden rundt i 4 måneder. Oplevede urolig mange fede ting og mødt en masse fede mennesker.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Lokefar skrev:En af mine bedste oplevelser var at sidde i et lokale sammen med en gruppe mennesker jeg respekterer og ser virkelig meget op til og have hver og en af dem lytte til hvad jeg sagde og bagefter komplimentere det. Det var stort.

En anden meget stor oplevelse var at rejse jorden rundt i 4 måneder. Oplevede urolig mange fede ting og mødt en masse fede mennesker.
Nå, du var tydeligvis i U.S.A :)

Billede
Billede
Billede
Billede
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Cokeline skrev:
mt^1 skrev:

jeg har ingen bedste oplevelse endnu... aka. mit liv stinker.. lorte liv..

Hvad med den dag du blev VIP på Nik&Jay forum? Det må da være en af de bedre?!

JON JULES OG JOE MOE! BLING BLING!
Nu ikke drille. Det var vel også en stor oplevelse for mt^1 at lære 9 at kende og det er da sejt at kunne sige, at man er på fornavn med Nik og Jay. Sådan helt uden at være name dropper.

Jeg er lidt misundelig. Ligesom den store oplevelse det må være at opleve København, når man skal til lorte/skide-fest med læderdrengene.
(den tror vi selvfølgelig på).

Min egen største oplevelse. Der er for mange til at jeg kan vælge.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Why involve me..
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

DjMail skrev: Hvorfor helvede er du altid så pisse dyb legoklods ?
Fordi jeg havde al for meget tid igår :) Ja ¨på trods af at jeg er en møgunge, så kan man sagtens være voksen. ihvertfald på nogen punkter. Det sker stadigvæk at jeg risikerer at droppe fritidsarbejde, fordi jeg har spillet civilization hele natten, vel og mærke 2'eren :)
Besvar