Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Fra dags dato går dette nye area i luften. Det handler om at få et samlet overblik over fremtidige events, arrangementer, koncerter og evt. klubfester.
I første omgang kører dette area på prøve. Ikke forstået at det nødvendigvis skal spammet til med kommentarer og indlæg, men forstået således, at vi fra administrator- og moderatorgruppen vil vurdere ud fra hvordan det bliver brugt. Dermed er der fokus på kvalitet frem for kvantitet.
God fornøjelse
På vegne af moderatorer og administratorer
//QzL
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg synes måske vi skal lave en regel om, at datoen for eventet skal stå sådan [30-11-2007] inden eventets navn eller noget i den stil. Bare så det er til at holde styr på.
goafreak skrev:Jeg synes måske vi skal lave en regel om, at datoen for eventet skal stå sådan [30-11-2007] inden eventets navn eller noget i den stil. Bare så det er til at holde styr på.
goafreak skrev:Jeg synes måske vi skal lave en regel om, at datoen for eventet skal stå sådan [30-11-2007] inden eventets navn eller noget i den stil. Bare så det er til at holde styr på.
Som Mail skulle man måske også skrive - BY efter titel. Han er smart ham postmanden :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.