Hjertefilmmer - Goes bad...! haha!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Hjertefilmmer - Goes bad...! haha!

Indlæg af 9 »

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8341
Så lige denne video om DRs Hjerteflimmer Sig det med blomster... :D

Fuuuuuck... !
Haha.
Så står kæresten i døren.. wupp wupp
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

HAHAHAHAHAHA

Nej hvor godt! Han lyder som om han får mindre forklarings problemer når hendes fyr kommer ind i billedet.

Ja, de må godt nok kende sig godt som han siger eller venninden som stod for det set-up :roll:

På den anden side får jeg dog lidt ondt af manden og det er sku' lidt unfair at DR vælger at lægge det op på deres TO GO side. Jeg havde nægtet at give min indforståelse til at visse det i landsdækkende tv havde jeg stået i den situation.

Havde jeg været kæresten havde jeg nok bare holdt mig helt væk, så kunne hun selv få lov til at forklare det.

OT: Han kan kun gå på gymnasie med den "my-chemical-romance-jakke"
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Minder om en af de der pinlige sekvenser fra en amerikansk ungdomsfilm, hvor helten endelig får taget sig sammen til at redde den skønne mø og så bliver afvist i døren.

Cokey...I starten siger hende veninden, at han har været vild med hende siden de startede i gymnasiet og nu går de i 3.g.

Pinligt situation som bestemt ikke får nye håbefulde elskere til at glæde sig til den dag de skal invetere den udkårne ud første gang. Et afslag på nationalt tv. Det er sejt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Virker lidt mærkeligt den måde hun bare udbryder "Jeg har ikke nogen følelser for dig" kunne godt lyde lidt aftalt på den ene eller anden måde. Virker da også meget mærkeligt hvis veninden ikke skulle vide at der er en kæreste inde i billedet. Men hvis det er rigtigt nok så må det godt nok være ærgeligt for ham bejleren.. kan ikke helt finde nogen måde man kan komme ud af den situation uden at ligne en kegle!

Men hvad havde han regnet med i den teenage trash-band jakke...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
PinK^^ShadoW
Indlæg: 651
Tilmeldt: 29 okt 2006, 14:01
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

tror det er aftalt, lige som alle andre ting hvor folk kommer hjem til dem, de skal jo være sikker på at personn er hjemme osv.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Ocean
CA Ninja Turtle
Indlæg: 508
Tilmeldt: 05 maj 2002, 13:59
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Min x kæreste er veninder med hende og kender de to knægte, de går i samme klasse og det hele var planlagt, de har taget røven på DR - det synes jeg er sejt!! :D
PinK^^ShadoW
Indlæg: 651
Tilmeldt: 29 okt 2006, 14:01
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Ocean skrev:Min x kæreste er veninder med hende og kender de to knægte, de går i samme klasse og det hele var planlagt, de har taget røven på DR - det synes jeg er sejt!! :D
ginialt
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

haha xD.. intet mindre end genialt :lol:..
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

lol

Det virker sårrrn sårrrn sårrrn, at han ikke sårrrn sårrn ved helt hvad han sårrn sårrn skal sige
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
MF.Fisker
Indlæg: 169
Tilmeldt: 29 jan 2007, 10:51

Indlæg af MF.Fisker »

Det må da have været vanvittig pinligt.
Pil-babz
Indlæg: 385
Tilmeldt: 18 sep 2007, 17:10

Indlæg af Pil-babz »

Haha!
Hvor fedt! :P
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Første gang jeg har set mere end to minutter er det der Hjerteflimmer... Men også en af de første gange jeg har grint min røv så meget i laser over ynkelige danske teenageproblemer og teenageprogrammer. Flere af denne type videoer, og youtube ville måske være se-værdigt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
GamBi
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:19
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Det er alt for griner :)
Slet mig
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ja det virker godt nok pinligt. Tvivler på at det er "aftalt spil"
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg vil gerne med i biografen, men jeg tror der er noget du har misforstået. Haha..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ej hvor synd for ham :(
Billede
Hofmeister
Indlæg: 165
Tilmeldt: 08 jun 2006, 20:07

Indlæg af Hofmeister »

Hahah.. Creepy.. Krummede helt tæer på hans vegne.. Der går sgu nok lang tid før han inviterer en pige ud.. Men han virkede da godt nok også lige LIDT for tilbageholdende, nervøs og forsigtig allerede inden de kørte derhen..

Fandmer skægt, men nederen for ham..
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

Indlæg af Smejs »

Sunshine skrev:ej hvor synd for ham :(
hvis det er et setup og de har taget røven på DR (ved ikke præcist hvad man får for at være med i det program udover blomster), er det mere synd for os der betaler licens...
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Han minder mig om Per fra Rockerne - "naah joooh" :D og damn han bliver godt nok grillet godt og grundigt..
Synes også det virker som om hende pigen der har anmeldt ham, ville have hævn for et eller andet - hun bliver filmet til sidst i klippet, ser lidt skummelt ud.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Haha.. Det der sårn sårn sårn er stadig det sjoveste:D
Besvar