Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Så skal der skåles i rom og snaps, masser af bass til folket
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Hvis man ikke kan læse det med småt på flyeren:
"3 juledansegulve · UK Garage · Gløgg · Techno · Crunk · DK-DJ-og-live-Jule Stars · Grime · Juleklip · Jungle / D’n’B · Meget bass · Baile Funk · Skæg · Dubstep · Julegaver fra Carhartt, OHOI!, Kraken Recs, Missekat og Julemanden · House · Julehygge · Hip Hop osv osv osv osv.........
Forstod du??!
Rigtig meget bass, sagde aben! "
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Så er spørgsmålet bare om jeg når hele vejen frem, holder julefrokost samme aften så det kan hurtigt gå galt
Av mit hoved, endte med en halv times ohoi festen også rykkede vi videre til Martinez på boxen hvor der også var godt knald på.
Har intet imod Ohoi, synes de holder nogle fede fester, men når alt komme til alt så foretrækker jeg nu enomgang groovy techno eller house. Plus jeg også havde vundet et par fri entre pladser til Martinez på soundvenue så det ville jo være dumt ikke at udnytte det