[22/12-07] Billy Jule Rave

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

[22/12-07] Billy Jule Rave

Indlæg af FrZ »

Vil straks benytte lejligheden til at promovere eventet Billy Rave 6.

Efter 5 OVER-VELLYKKEDE Billy events, er det blevet tid til det (som jeg har forstået det) sidste event. Billy Jule Rave.

Hvis det bare bliver halvt så fedt som de foregående fester, så skal det nok blive en gigant succes igen.

Billy Rave er til dem der ikke har hørt om det, et event kun designet til at promovere et kommende brand ved navn Billy. Derfor er arrangementet ikke lavet som et andet Nightology på Envy. Der imod er det langt mere undergrundspræget samt de som regel kører en masse fri sprut af. Musikken er HÅRD ELEKTRONISK som musik er bedst, og her er den nok også en tand eller to hårdere end hvad man hører andre steder.

Alt jeg kan sige, er at jeg glæder mig, og hvis ikke der kommer noget andet i vejen, så er jeg med garanti at se derinde igen.

(skal måske tilføjes, at mine oplevelser fra Billy-raves, er præget af STORE black-outs). Men tror det var sjovt :)

Billede
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Yeah bliver mit første Billy Rave så håber det lever op til forventningerne.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

Så er forsalget igang, billetterne kan købes i Flying A.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

vind biletter på soundvenue:
http://www.soundvenue.com/contest.asp?id=1314

tænkte det også var en idé at vise line up:
So Me (Ed Banger Records) http://www.myspace.com/edbangerrecords
Ung Flugt http://www.myspace.com/ungflugt
Fredzki - http://www.myspace.com/billebrahe
Frederik Schlütter
Inspektøren http://myspace.com/inspectorscratch
Tom Collins http://myspace.com/tomcollinsdk
Rick Shane
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Så er forsalget igang, billetterne kan købes i Flying A.
Ja man må vel hellere til at få købt :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn

Sikkert en god idé FrZ, har selv været inde og få fat i et par :-)

Nu glæder jeg mig bare til at se om det lever op til mine forventninger, især efter alle de ting jeg har hørt om de tidligere fester.
gentlemanfinn

Så kom jeg endelig til Billy Rave hvilket jeg må sige var en lidt blandet oplevelse.

På plus side var der god stemning og folk gav den virkelig gas.
Musikken var de meste af tiden også i top, på trods af ikke alle djs ikke var lige skarpe til at mixe.

Af negative ting vil jeg især fremhæve garderoben.
Det var virkelig skidt, at man skulle stå og blive mast i en halv times tid, før man kunne få afleveret sin jakke, da jeg skulle ha' den igen var det næsten endnu værre.

En anden ting var at omkring 3 tiden blev musikken pludselig kørt over i hip hop/r´n´b det var da noget af et buzz kill.

Det var lige en lille hurtig gennemgang af min opfattelse af aften igår :-)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kan kun sige en ting: ORDENTLIG SYG FEST.

Fattede først ved 06-tiden, at der var to gulve med musik :S - men fuck det var nice, og fed gimmick med snemaskinerne!!!

Vi gongede til den lyse morgen og lidt derefter, det var super duper over muper!
gentlemanfinn

FrZ skrev:Kan kun sige en ting: ORDENTLIG SYG FEST.

Fattede først ved 06-tiden, at der var to gulve med musik :S - men fuck det var nice, og fed gimmick med snemaskinerne!!!

Vi gongede til den lyse morgen og lidt derefter, det var super duper over muper!
lyder som om du har været i lidt mere fest stemning end mig :-)
Nu smuttede jeg også selv ved 3 tiden da der begyndte at blive spillet Terror Squad og andet i den dur, det kunne jeg ikke lige overskue.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:
FrZ skrev:Kan kun sige en ting: ORDENTLIG SYG FEST.

lyder som om du har været i lidt mere fest stemning end mig :-)
Nu smuttede jeg også selv ved 3 tiden da der begyndte at blive spillet Terror Squad og andet i den dur, det kunne jeg ikke lige overskue.
I never noticed :)
gentlemanfinn

Hehe stive spetakel ej men det var sgu en glimrende fest bortset fra nævnte garderoben problem.

Men det forlyder Billy vender tilbage i 2008 så lad os se hvad de finder på til den tid.
Besvar