Med andre ord: Gratis arrangement på boxen med de største navne i KBH - det kan kun blive crowded og vildthttp://ibyen.dk/natteliv skrev: Under overskriften Sprudel Bride Zimmer spiller 33 dj's fra kl 17-09. Blandt navnene er Rosa Lux, Djuna Barnes og Anders Trentemøller. Gratis for alle. Alle er de gode venner af Anton og Chaca, og alle har selv tilbudt at spille gratis. Festen er derfor også gratis for alle, der måtte have lyst. Interesserede bryllupsgæster kan tilmelde sig festen på flg mail: anton@trance.dk
God fest. Og tillykke!
[15-12-2007] Sprudel Bride Zimmer [boxen] - København
Redaktør: Moderators
[15-12-2007] Sprudel Bride Zimmer [boxen] - København
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Re: [15-12-2007] Sprudel Bride Zimmer [boxen] - København
Yeah... sejt...FrZ skrev:Med andre ord: Gratis arrangement på boxen med de største navne i KBH - det kan kun blive crowded og vildthttp://ibyen.dk/natteliv skrev: Under overskriften Sprudel Bride Zimmer spiller 33 dj's fra kl 17-09. Blandt navnene er Rosa Lux, Djuna Barnes og Anders Trentemøller. Gratis for alle. Alle er de gode venner af Anton og Chaca, og alle har selv tilbudt at spille gratis. Festen er derfor også gratis for alle, der måtte have lyst. Interesserede bryllupsgæster kan tilmelde sig festen på flg mail: anton@trance.dk
God fest. Og tillykke!
Kode: Vælg alt
Main Room
22:00 Your Wife
23:00 Waqar
24:00 Anders Trentemøller
01:00 Djuna Barnes & Yamaho
03:00 Martin Decara
04:00 MHM One & Heinz
06:00 Carsten Jensen & DJ Daniel
08:00 Matt Vega
09:00 Kim Kemi
Kælderen
22:00 Miss Katten
23:00 Daniel Kaaril
24:00 Daniel Lyons
01:00 Minimal Martin
02:00 Tania
03:00 Lækker Lytter DJ Crew
04:00 Rosa Lux
05:00 Tine Valentin
06:00 Stefan & Andreas Mandrup
08:00 Fredski
09:00 Joshua
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Geografisk sted: Østerbro
-
ImponerendePsyClone skrev:Kender ikke en eneste i lineup...
Spændende!
Hvis jeg boede i kbh var jeg sgu frisk på at checke det ud. Ak ja.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
Men de var nemme at narre i døren - det var den niceste og mest fucked up fest i flere månedergentlemanfinn skrev:øv listen er lukket pga af for mange tilmeldinger
Kan slet ikke starte med at beskrive, hvor proper fucked festen var. Men ordentlig syg - det var den
PsyClone skrev:Kender ikke en eneste i lineup...
Spændende!
Hvis jeg boede i kbh var jeg sgu frisk på at checke det ud. Ak ja.
Kode: Vælg alt
24:00 Anders Trentemøller
-
ja så langt tænkte jeg ikke lige, men kunne godt forestille mig det var en crazy omgangFrZ skrev:Men de var nemme at narre i døren - det var den niceste og mest fucked up fest i flere månedergentlemanfinn skrev:øv listen er lukket pga af for mange tilmeldinger
Kan slet ikke starte med at beskrive, hvor proper fucked festen var. Men ordentlig syg - det var den
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.