[15-12-2007] Sprudel Bride Zimmer [boxen] - København

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

[15-12-2007] Sprudel Bride Zimmer [boxen] - København

Indlæg af FrZ »

http://ibyen.dk/natteliv skrev: Under overskriften Sprudel Bride Zimmer spiller 33 dj's fra kl 17-09. Blandt navnene er Rosa Lux, Djuna Barnes og Anders Trentemøller. Gratis for alle. Alle er de gode venner af Anton og Chaca, og alle har selv tilbudt at spille gratis. Festen er derfor også gratis for alle, der måtte have lyst. Interesserede bryllupsgæster kan tilmelde sig festen på flg mail: anton@trance.dk

God fest. Og tillykke!
Med andre ord: Gratis arrangement på boxen med de største navne i KBH - det kan kun blive crowded og vildt :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Re: [15-12-2007] Sprudel Bride Zimmer [boxen] - København

Indlæg af LeG0lAsDK »

FrZ skrev:
http://ibyen.dk/natteliv skrev: Under overskriften Sprudel Bride Zimmer spiller 33 dj's fra kl 17-09. Blandt navnene er Rosa Lux, Djuna Barnes og Anders Trentemøller. Gratis for alle. Alle er de gode venner af Anton og Chaca, og alle har selv tilbudt at spille gratis. Festen er derfor også gratis for alle, der måtte have lyst. Interesserede bryllupsgæster kan tilmelde sig festen på flg mail: anton@trance.dk

God fest. Og tillykke!
Med andre ord: Gratis arrangement på boxen med de største navne i KBH - det kan kun blive crowded og vildt :)
Yeah... sejt...
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kode: Vælg alt

Main Room 

22:00 Your Wife 
23:00 Waqar 
24:00 Anders Trentemøller 
01:00 Djuna Barnes & Yamaho 
03:00 Martin Decara 
04:00 MHM One & Heinz 
06:00 Carsten Jensen & DJ Daniel 
08:00 Matt Vega 
09:00 Kim Kemi 
Kælderen 

22:00 Miss Katten 
23:00 Daniel Kaaril 
24:00 Daniel Lyons 
01:00 Minimal Martin 
02:00 Tania 
03:00 Lækker Lytter DJ Crew 
04:00 Rosa Lux 
05:00 Tine Valentin 
06:00 Stefan & Andreas Mandrup 
08:00 Fredski 
09:00 Joshua 
Glemte at sætte line-up på :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Yeah det lyder sgu ikke helt dumt, kunne godt være man lige skulle kigge forbi..
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Kender ikke en eneste i lineup...
Spændende! :lol:

Hvis jeg boede i kbh var jeg sgu frisk på at checke det ud. Ak ja. :)
gentlemanfinn

PsyClone skrev:Kender ikke en eneste i lineup...

Imponerende :D
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

øv listen er lukket pga af for mange tilmeldinger
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:øv listen er lukket pga af for mange tilmeldinger
Men de var nemme at narre i døren - det var den niceste og mest fucked up fest i flere måneder :)

Kan slet ikke starte med at beskrive, hvor proper fucked festen var. Men ordentlig syg - det var den :)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

PsyClone skrev:Kender ikke en eneste i lineup...

Kode: Vælg alt

24:00 Anders Trentemøller 
Vildt nok at du end ikke kender ham :S
gentlemanfinn

FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:øv listen er lukket pga af for mange tilmeldinger
Men de var nemme at narre i døren - det var den niceste og mest fucked up fest i flere måneder :)

Kan slet ikke starte med at beskrive, hvor proper fucked festen var. Men ordentlig syg - det var den :)
ja så langt tænkte jeg ikke lige, men kunne godt forestille mig det var en crazy omgang :twisted:
Besvar