[30/01/08] Justice Live @ Vega

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

[30/01/08] Justice Live @ Vega

Indlæg af gentlemanfinn »

"Bag navnet Justice står de to ultrahippe pariserknægte Gaspard Augé og Xavier de Rosnay. Duoen har remixet alt fra Britney Spears til Fatboy Slim og er blandt musikkollektivet Ed Bangers mest succesfulde kunstnere.

Er man af den overbevisning, at fransk electro/synth-musik personificeret i navne som Daft Punk og Cassius efterhånden er blevet lidt for poleret og halvkedelig, vil Justice med sin beskidte og lystigt skramlende stil virke som et kærkomment frisk pust.

Sidst Justice gæstede VEGA blæste de et begejstret publikum omkuld med en dundrende cocktail af egne numre og remixes og rev gulvet midt over, så du kan godt begynde at glæde dig allerede nu."

Store VEGA 30.01.08 kl. 20:00
Forsalg: 250 kr. + gebyr
Entré: 270 kr.

link: http://www.vega.dk/Kalender/Kalender/20 ... stice.aspx
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

ALT for dyrt efter min mening...! Så fede er de ikke...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ville gerne give slanterne for at se dem.. Men ENDNU engang er jeg for langt væk... Øv!
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

Jeg er så meget dér den 30!!!
gentlemanfinn

ja billigt er det ikke, men regner også med det bliver et lidt større show end hvis de spillede i natklubben.

Forhåbenlig bliver der også noget afterparty somewhere.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

Skulle der være andre end mig der skal til koncert i morgen, kan jeg oplyse af Ideal Bar holder Afterparty med bl.a. Fredzki bag pulten.
gentlemanfinn

kort review.

aften startede omkring kl. 20 var DJ Mehdi lagde ud med et rigtig lækkert opvarmnings set.

Omkring kl. 21 kom Justice på scenen med et kæmpe set op masser af lys og kors :-)

De spillede i halvanden times tid, der blev fyret op D.A.NC.E, We Are Your Friends, D.V.N.O. og alle de andre hits dog mixet godt op.

Jeg savnede lidt mere variation, men alt i alt var det meget tæt på hvad jeg forventede.

Tilgengæld var efterfesten noget crap, at holde den på Ideal bar var måske ikke det bedste valg når der var omkring 1200 mennesker til
koncerten :S

Alt alt for proppet, endte med at tage tidlig hjem da jeg ikke kunne overskue det.

en lille video fra koncerten:
http://youtube.com/watch?v=NZhJsvm-UVY
Besvar