Deling af internetforbindelse

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
zoot84
Indlæg: 79
Tilmeldt: 01 jan 2005, 17:58

Deling af internetforbindelse

Indlæg af zoot84 »

I windows vista/xp er der en funktion hvor man kan dele internettet mellem computere. (Deling af internetforbindelse)

Jeg leder imidlertidigt efter andet software som kan klarer denne opgave?

jeg får mit internet ind trådløst og skal dele det gennem ehternet-kort videre til en switch.

Nogle der har en løsning? jeg kan ikke få det til at virke med windows. Så mangler noget andet software!

//ZooT
Dj FreeLoad
Indlæg: 539
Tilmeldt: 20 aug 2003, 10:50
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Jamen du kan nemt share dit "netkort" hvor internet går igenmen. så det bliver ligesom en brigde funktion.

Højre klik på lan-forbindelsen, og under advanceret sku der være en deling mulighed. Vista har jeg ikke leget med endnu. Men det må være under Network & Sharing du finder det :)
zoot84
Indlæg: 79
Tilmeldt: 01 jan 2005, 17:58

Indlæg af zoot84 »

Ja det ved jeg godt jeg kan - men jeg kan ikke få det til at virke, den kommer op med en fejl uanset hvad jeg gør! Derfor jeg leder efter noget software som ikke er fra microsoft!
Bandit^
Indlæg: 166
Tilmeldt: 17 aug 2003, 13:00

Indlæg af Bandit^ »

Tror du ikke det muligvis er dig der gør noget forkert ? Fordi jeg har før brug windows til at dele internettet, og det unden problemer.

Fik signalet gennem eathernet, og brugte et trådløs netkort til at dele forbindelsen til min bærbare, da jeg på det tidspunkt ikke havde en trådøs router....

men det er vel ikke 3g du har ? Da der jo spiller noget andet software med ind i billedet.
Bandit^
Dj FreeLoad
Indlæg: 539
Tilmeldt: 20 aug 2003, 10:50
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Og den fejl du får, kan du ikke slå op? på microsoft eller eventid.net
zoot84
Indlæg: 79
Tilmeldt: 01 jan 2005, 17:58

Indlæg af zoot84 »

Det var mig som havde lavet en fejl. Pinligt! :P

men stadig vil jeg gerne hører om nogen kender til software der kan klarer dette? Og der må gerne være mulighed for at overvåge internetforbindelsen!

//zooT
Besvar