Req: En med en mikrofon der kan speake? :D

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster
Indlæg: 671
Tilmeldt: 26 mar 2003, 13:54

Req: En med en mikrofon der kan speake? :D

Indlæg af Zster »

Hey!

Jeg ved godt jeg er rigtig rigtig sent ude..
Men landet ligger sådan at mit speak til i aften ikke er ankommet og den eneste jeg kender der kan finde ud af at sige noget i en mikrofon er på nytårsferie 300km væk :(

Er der en eller anden derude med en mikrofon / mixer / de fornødne programmer ved sig der kan optage et kort speak for mig?
En kasse pilsner / en flaske sprit kan sagtens overføres med netbank ;)

Kom frisk og hjælp en fellow CA'er.
Det drejer sig kun om 15-20sekunders tekst..
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

hvad skal der siges? Ikke fordi jeg har udstyret til det men, er nysgerrig :D

prøv spørg nogle fra mmradio, de har nok udstyret.. :) og et par enkle af dem kan også tale ordentligt hehe
BenaxD
Indlæg: 326
Tilmeldt: 07 jan 2007, 16:44
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

Indlæg af BenaxD »

du må skrive hvis du får fat i noget, ville rigtig gerne høre hvordan det kommer til at lyde :).
MIU
Indlæg: 63
Tilmeldt: 28 jan 2005, 16:35
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af MIU »

Skriv hvis jeg kan hjælpe en anden gang...

Dog ingen lang roman !! :)
MIU - MMRadio

Buy Your Records !!
Besvar