[02/02/2008] Netto Rave

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

[02/02/2008] Netto Rave

Indlæg af gentlemanfinn »

Billede

line up:

Shir Khan (DE)
Djuna Barnes
Fredski vs DØD

mere info kommer :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Cool navn om ikke andet...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Nice lineup - skal bare være i slut feb - ellers er det no-go for mig :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn

Turboweekend og Tomboy aka Tomas Barfod er tilføjet til line up :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

så er der kommet location på.

festen bliver holdt på Jernbanegade 9 ved det er lige over for Cirkusbygningen
hindsberg

Indlæg af hindsberg »

Hvad er jernbanegade 9? :)
gentlemanfinn

hindsberg skrev:Hvad er jernbanegade 9? :)
en adresse ville være et godt bud?

ved ikke hvad der ligger der udover det. der har vidst været en del skiftede diskoteker igennem tiden uden den store succes.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Pumpehuset eller Zum Bier Garden...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn

flyer update:
Billede
gentlemanfinn

det var alt i alt en ganske lækker aften, til tider lidt for proppet til min smag, men god stemning og billige øl vejede det op :D
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:det var alt i alt en ganske lækker aften, til tider lidt for proppet til min smag, men god stemning og billige øl vejede det op :D
Skriv lige næste gang det banker på døren, lyder helt ok :]

Morer mig altid over det DØD spiller...
gentlemanfinn

Var godt nok pænt i hegnet så kan kun huske de par timer Djuna spillede, tror faktisk aldrig jeg fik hørt Shir Khan vi smuttede nemlig videre ved en 3 tiden.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ja, det var så absolut et så fedt intiativt med netto rave og en rigtigt rigtigt sweet line-up. Ankom godt og grundig vissen til en kø fuldstændigt fyldt med club kids, damen havde allerede stået der i et stykke tid, vi stod og røg en joint også blev der lukket for køen, der var for mange derinde... Hmmm, det var lidt ærgeligt, ditto at der var påfaldende mange gymnasie børn i køen.. Ikke fordi jeg føler mig gammel (23 år red.), men de havde sku ikke en så fed stil, de opførte sig lidt ligesom køen til en rock koncert, fint nok med mig, men er jeg bare den eneste der synes det er lidt pres når 18 årige bebumsede drenge gang på gang støder ind i dem foran...

Buttomline, droppede køen efter 10 min, synes det er spild af tid at stå i kø, plus mine buddies kunne ikke trylle således jeg kunne komme derind. Ærgeligt, men må bare prøve næste gang igen. Aftenen endte ellers ganske hyggeligt meget tidligt om morgenen på Riesen...

Men var det fedt derinde?
gentlemanfinn

synes største delen af dem jeg så der inde var start 20'erne også en god portion af de 18 årige kids.

Grunden til der sikkert var så mange unge typer i køen er nok at der normalt ligger en 16+ diskotek der.

men alt i alt var jeg meget tilfreds med festen, et par ting som garderoben kunne der godt være lidt mere tjek på, men satser i hvert fald stadig på at komme næste gang de holder fest.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:synes største delen af dem jeg så der inde var start 20'erne også en god portion af de 18 årige kids.

Grunden til der sikkert var så mange unge typer i køen er nok at der normalt ligger en 16+ diskotek der.

men alt i alt var jeg meget tilfreds med festen, et par ting som garderoben kunne der godt være lidt mere tjek på, men satser i hvert fald stadig på at komme næste gang de holder fest.
Det var jo der der var Billy JuleRave :]... Har kun hørt godt om arrangementet fra alle sider, så skal klart med næste gang :]
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

gentlemanfinn skrev:synes største delen af dem jeg så der inde var start 20'erne også en god portion af de 18 årige kids.

Ja, konkluderer også at hovedparten af dem i køen sikkert troede det var flintstones diskoteket som holdt hof derinde ;)

Men skal prøve næste gang at komme derinde i god tid.. Det er ligesom at køerne foran netto og karrier er ret store... Hmmm, gad vide om man ikke skulle tage konsekvensen af denne tendens og genåbne turbinehallerne/a-huset bare som et nyt sted? tror det kunne være en vild vild vild club :) og samtidig man kan tjene penge på det. :)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

... en drømmende Legolas med store visioner :]

Btw. Flinten rykkede så vildt da man var 16 - mindes kun det sted med et stort smil (har heller ikke været der siden...). Tror jeg var forbi en 5 gange, og alle 5 gange var mega sjove - de første byoplevelser i mit liv :]
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

FrZ skrev:... en drømmende Legolas med store visioner :]

Btw. Flinten rykkede så vildt da man var 16 - mindes kun det sted med et stort smil (har heller ikke været der siden...). Tror jeg var forbi en 5 gange, og alle 5 gange var mega sjove - de første byoplevelser i mit liv :]
Jeps... Mindes også disse episoder, hvor nogen af de tøsebørn man kyssede på og rev rundt i på underlige villaveje blev hentet af deres forældre, og faren altid kiggede på mig, med det der dræber-blik som sagde, jeg ved udemærket at du har revet min datter rundt, men du skal ikke rive hende mere rundt i aften ;)

Flinten var sku et meget sjovt sted..... tøserne var sku ikke særligt nærrige med noget som helst der... Det var nærmere tage det som du synes du har ret til ;) En god og fornuftigt holdning jeg fik der, som senere har fulgt mig på andre jagtmarker rundt omkring i verden.

Ja, har store drømme om nye steder... Hmm tror ikke at snotungerne fra 69, vil give mig lov til at bruge deres nye skole til dette formål :D Vil sikkert blive beskyldt for at være sexist og andet feministisk vrøvl....
Men er det ikke meningen når du holder fest - Jeg mener lummer stemining og "imødekommende" piger, er det ikke essen af en fed fest?
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:
FrZ skrev:... en drømmende Legolas med store visioner :]

Jeps... Mindes også disse episoder, hvor nogen af de tøsebørn man kyssede på og rev rundt i på underlige villaveje blev hentet af deres forældre, og faren altid kiggede på mig, med det der dræber-blik som sagde, jeg ved udemærket at du har revet min datter rundt, men du skal ikke rive hende mere rundt i aften ;)

Flinten var sku et meget sjovt sted..... tøserne var sku ikke særligt nærrige med noget som helst der... Det var nærmere tage det som du synes du har ret til ;) En god og fornuftigt holdning jeg fik der, som senere har fulgt mig på andre jagtmarker rundt omkring i verden.

Ja, har store drømme om nye steder... Hmm tror ikke at snotungerne fra 69, vil give mig lov til at bruge deres nye skole til dette formål :D Vil sikkert blive beskyldt for at være sexist og andet feministisk vrøvl....
Men er det ikke meningen når du holder fest - Jeg mener lummer stemining og "imødekommende" piger, er det ikke essen af en fed fest?
Puha, essensen af en fed fest - beskrevet med få ord - det er alligevel en stor kage at bide over.

Personligt skal der mange faktorer til før en fest er "fed", men disse faktorer er ikke nødvendigvis ens fra gang til gang. Nogen gange er en SUPER aften en aften med de 5-10 nærmeste fra slænget på en club der flyver. Andre gang er det i selskab med totalt ukendte hoveder et sted som i bund og grund stinker.

Som regel er det en god aften, hvis man har mega mojo, og render fra tøsebarn til tøsebarn - men det kan snildt også bare være i mangel af bedre selskab...

Den vigtigste parameter for en SUPER DUPER aften er en selv - er man i humør, drikker man ikke for meget, ikke for lidt - og har man sat sig selv op til det; så går det sjældent galt :)
Besvar