SÆLGES: Playstation 3 60(!) GB. Uåbnet.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

SÆLGES: Playstation 3 60(!) GB. Uåbnet.

Indlæg af amh »

Sælger denne maskine fordi jeg ikke lige kan finde tid og overskud til at købe/bruge den i fremtiden. Så hellere spare pengene. Den sælges til højst bydende dog min. 6500.- og når køber, køber den gælder garantien derfra. dvs. Garantien træder i kræft når køber, køber den af mig!


Kom med et bud! Det skal siges den er uåbnet og i plomp med 2 spil + 2 controllere!
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Er det en du har vundet eller en du kan købe igennem arbejdet eller hvordan? Hvor virker garantien til?
Pil-babz
Indlæg: 385
Tilmeldt: 18 sep 2007, 17:10

Indlæg af Pil-babz »

6500.- lyder i mine ører rimlig dyrt for en ps3..
- Hvad er den store forskel på 40gb og 60gb ? :)
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Feffe skrev:Er det en du har vundet eller en du kan købe igennem arbejdet eller hvordan? Hvor virker garantien til?

Mja, jeg har købt. Den sidste i Fona. Men kan sgu' ikke rigtig bruge den til noget. har ikke tiden til den, selvom vi får div. nye promo spil var det dertil tænkt at så slap jeg for at købe spil. Men når man ikke har tiden kan det ikke betale sig. Det er årsagen til jeg ikke skal bruge den.
Pil-babz skrev:6500.- lyder i mine ører rimlig dyrt for en ps3..
- Hvad er den store forskel på 40gb og 60gb ? :)

Playstation 3 60 GB. er udgået og er den eneste Playstation 3'er som kan (læs: kunne) Spille PS2 spil også. Desuden er der kortlæser i fronten og mener også der er et mere USB stik på 60 som der ikke er på 40. Så 40 GB. er den "Skrabede udgave" Hvis man kan sige det sådan i grove træk.
Infected
Indlæg: 918
Tilmeldt: 27 sep 2005, 14:36
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Ville sq gerne købe den, men har ikk lige pengene til det.. Desværre
Billede
BilledeBillede
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Infected skrev:Ville sq gerne købe den, men har ikk lige pengene til det.. Desværre
Du kan finansierer det igennem mig så? ;) Hehe
Pil-babz
Indlæg: 385
Tilmeldt: 18 sep 2007, 17:10

Indlæg af Pil-babz »

Okay.. :)

Kommer der ikke en på 80gb?
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Pil-babz skrev:Okay.. :)

Kommer der ikke en på 80gb?

Det ved man aldrig. Må ikke officielt sige noget, men nej det gør der ikke. Det er løse rygter (...Indtil videre har Sony bekræftet)
Pil-babz
Indlæg: 385
Tilmeldt: 18 sep 2007, 17:10

Indlæg af Pil-babz »

nåh okay.. :)
- hvor arbejder du enlig siden du har den info og får promo spil.. :b
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Pil-babz skrev:nåh okay.. :)
- hvor arbejder du enlig siden du har den info og får promo spil.. :b
Hehe jeg arbejder i Fona hvor vi har konsulenter fra NFI (NordiskFilm) Som står bag Playstation :)
Pil-babz
Indlæg: 385
Tilmeldt: 18 sep 2007, 17:10

Indlæg af Pil-babz »

Nåh okay.. :b

- det er da lækkert ! :D
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ja, det er jo egentligt skræmmende at tænke på, hvor mange forældre der i den nærmere fremtid (måske 1 år)
vil føle sig eftertrykeligt taget i røven, når de nu endelig er efterkommet Juniors ønske, og flået 3.500,- op disken i butikken til den nye PS3,
for så at finde ud af den ikke er bagudkompatibel med tidligere PS spil !

Jeg synes godt nok der er langt imellem annoncer der gør opmærksom på den lille (men i mine øjne HELE og STORE) forskel på ´tilbuddet´ til 3000-3500,- kr, og så den ´ægte´ vare til 7k.
Øv for noget bondefangeri - men det selvmål finder SONY jo nok selv ud af en dag...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Plys - det nye kuld skrev:Ja, det er jo egentligt skræmmende at tænke på, hvor mange forældre der i den nærmere fremtid (måske 1 år)
vil føle sig eftertrykeligt taget i røven, når de nu endelig er efterkommet Juniors ønske, og flået 3.500,- op disken i butikken til den nye PS3,
for så at finde ud af den ikke er bagudkompatibel med tidligere PS spil !

Jeg synes godt nok der er langt imellem annoncer der gør opmærksom på den lille (men i mine øjne HELE og STORE) forskel på ´tilbuddet´ til 3000-3500,- kr, og så den ´ægte´ vare til 7k.
Øv for noget bondefangeri - men det selvmål finder SONY jo nok selv ud af en dag...

Ja, vi har mange som slet ikke aner at den ikke kan spille PS2 spil, for som sagt det står ingen steder, jo nogle steder gør der, men det er med meget meget småt. Derfor jeg også satte den til side da jeg hørte de udgik og vi ikke fik flerer af dem hjem. Dog har NFI gjort sig den tjeneste at gemme et lille. Ja meget lille lager af 60 GB til folk hvis er gået i stykker eller er defekte. De har et lager på ca. 100 stk. Det er ikke meget hvis halvdelen af dem som går i stykker i DK, nogle tegner også forsikringer på så de er dækket, og hvis den 60 GB de købte i tidernes morgen går i stykker og bliver total skadet, ja så skal de nedgraderer sig til en 40 GB som ikke er bagudkompatibel. Det er ulempen!
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

pilbabz, er der nogen chance for at du kan gøre din signatur bare en SMULE mindre?
Pil-babz
Indlæg: 385
Tilmeldt: 18 sep 2007, 17:10

Indlæg af Pil-babz »

Mikkel
jo det er rettet, havde glemt at scalere det før upload..

sorry alle.. :/

klokken er jo os over 12, så hjernen kan ikke rigtig følge med mandag aften..
:)
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Du har skrevet forkert pris har du ikke?

Er der allerede kommet ekstra udgifter på din Mitsubishi siden du nu forsøger at tage røven på folk herinde.

6.500.- for den samme pakke, som du allerhøjest har givet 4.299 for før jul, hvor alle de gamle PS3 60 Gb pakker blev solgt ud. Fortæl mig at du ikke prøver at plukke CA medlemmerne for mindst 2.000 kroner ekstra.

Du skuffer mig, hvis du virkelig mener den minimum pris du har skrevet. Det gør pakken dyrere end intro prisen + ekstra joypad samt to spil efter eget valg, da maskinen blev lanceret.

Du ville vel heller ikke give 125 kr for 1½L Coca-Cola bare fordi den var uåbnet.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg synes godt nok oss det lyder ret dyrt.. men hvilke spil er det egentligt, du sælger med..?
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Af ren nysgerrighed hvordan vil du lige kringle det med garantibeviset. Jeg opfatter det kriminelt, hvis du har købt maskinen for en måned siden og så lige fremrykker datoen på garantibeviset.

Og hvordan vil du klare det med prisen. Hvis du sælger den for 6.999.- vil der så stå 6.999 i sálgspris på købsdatoen. I givet fald så vil køberen jo kunne gå ned i din Fona butik med maskinen og returnere den til den påskrevne pris. Mon ikke de vil kigge underligt, hvis man kommer ned i lad os bare sige Fona i Rødovre med en PS3 og vil returnere den til en pris de slet ikke vil kendes ved.

Jeg spørger fordi jeg for halvandet år siden købte en Xbox 360 Premium til en pris, mens der stod en forskudt dato på garantibeviset fra Fona og en højere pris. Jeg købte den privat, men har undret mig over det med pris/garantibevis.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Dj FreeLoad
Indlæg: 539
Tilmeldt: 20 aug 2003, 10:50
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Pil-babz skrev:Okay.. :)

Kommer der ikke en på 80gb?
http://www.gamespot.com/console-resourc ... tab=config
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

På Sony's eget website viser de en 40, 60 og 80 GB.

Hvilke spil æder de så?

40 GB = PS1+PS3
60 GB = PS1+PS2+PS3
80 GB = PS1+PS2*+PS3

* Bruger en software emulator til at køre PS2-spillene. Det betyder, at mængden af PS2 spil, der virker inskrænkes kraftigt.
Billede
Besvar