Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Kan sku ikke huske hvad den hedder eller hvem der har lavet den, men jeg kan prøve at skrive omkvædet som jeg husker det:
åååuhhwååh Berta du er grim som død og pine men åååuhhwååh Berta du min egen sex maskine, din ånde kan slå ihjel og dit hår er flydt med skæld! men Berta jeg vil ha dig for mig selv alligvel
Post gerne et link hvor den kan hentes fra
på forhånd tak
Jeg har aldrig helt fundet ud af kunstneren på nummeret, har både hørt Spar 2 (ikke vildt sandsynligt), Anders Matthesen (det er nok den TheJackal har hørt om), og så Klub Klam, som er det mest sandsnylige.
Mikkel skrev:Jeg har aldrig helt fundet ud af kunstneren på nummeret, har både hørt Spar 2 (ikke vildt sandsynligt), Anders Matthesen (det er nok den TheJackal har hørt om), og så Klub Klam, som er det mest sandsnylige.
DJ_Falcon skrev:Tror Leif E er et kunstner navn. Det er det navn der står på klub klam cd'en.
Har også en version liggende med Anders - Berta, og to sange er ens.
Ja det var den sang, men den jeg søger var lidt mere uptempo og nok også en anden kunstner.. chance for nogen af jer andre kan poste link til den vers som var anderledes? eller mange tak for dette link