Var også min plan Jeg regner med at lure på iløbet af den første uge hvilke bøger der er "strengt" nødvendige og hvilke der er undværligeSunshine skrev:så kommer vi til at se hinanden på daglig basisLokefar skrev:Har idag fået mit brev fra studiet og skal starte d. 4 februar kl. 915. Glæder mig max også selvom pensumslisten til første semester tæller 30 bøger
husk at 90% af bøgerne kan købes brugt/billigt eller kopieres fra dem, på de højere semestre.
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
ja netop.. mener nok at alt det der begynder 15.15 på tv2.. selve kampen begynder vidst nok enten 15.45 eller 16.00..axci skrev:... for der er du ude på gaden og feste når vi har vundet?Mikkel skrev:Så ved jeg da, at jeg ikke skal se tv eller høre radio i aften.TheJackal skrev:Danmark spiller EM-finale i eftermiddag... Nuff said!
Danmark spiller i eftermiddag.
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja så har jeg også en undskyldning for at sidde og spille Madden NFL senere i dagMikkel skrev:Så ved jeg da, at jeg ikke skal se tv eller høre radio i aften.TheJackal skrev:Danmark spiller EM-finale i eftermiddag... Nuff said!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Ahh man skal da se DK - Kroation. MEN hvis du endelig skal spille Madden, så skal du også være Giants og så banke Patriotsodder skrev:Ja så har jeg også en undskyldning for at sidde og spille Madden NFL senere i dagMikkel skrev:Så ved jeg da, at jeg ikke skal se tv eller høre radio i aften.TheJackal skrev:Danmark spiller EM-finale i eftermiddag... Nuff said!
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Øøøh as-if.info.. Jeg har altid været Patriots fan og det vil jeg sgu altid være. Og jeg spiller Hall of Fame career delen, så jeg blev draftet til Carolina Panthers, hvor jeg p.t. render rundt og hygger mig Det er desværre 07 versionen, meeeen mon ikke snart jeg får taget mig sammen til at få 08erennaRf skrev:Ahh man skal da se DK - Kroation. MEN hvis du endelig skal spille Madden, så skal du også være Giants og så banke Patriotsodder skrev:Ja så har jeg også en undskyldning for at sidde og spille Madden NFL senere i dagMikkel skrev:Så ved jeg da, at jeg ikke skal se tv eller høre radio i aften.TheJackal skrev:Danmark spiller EM-finale i eftermiddag... Nuff said!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Så lidt interesserer det mig - jeg ved ikke engang hvornår det er.axci skrev:... for der er du ude på gaden og feste når vi har vundet?Mikkel skrev:Så ved jeg da, at jeg ikke skal se tv eller høre radio i aften.TheJackal skrev:Danmark spiller EM-finale i eftermiddag... Nuff said!
Danmark spiller i eftermiddag.
Så skal jeg heller ikke se tv eller høre radio i eftermiddag.
Jeg fejrer EM-finalen med en biograftur. Så er der ingen forstyrrelser
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Nemlig!!Raun skrev:Slet slet ikke fortjent. Scoringen på straffekastet 3 sekunder før tid mod tyskland var rent held. Havde vi gået i overtid havde vi sq ikke gået videre. En kamp mellem kroatien og tyskland havde været meget mere spændende.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^