Tarantino amok på fotograf
Redaktør: Moderators
Tarantino amok på fotograf
Ja på en måde kan jeg sgu godt forstå dem....
Tror selv mit eget temperament ville have svært ved at styre sig.
Men måske, han overreagerer lidt her.....
http://ekstrabladet.tv/article968749.ece
Tror selv mit eget temperament ville have svært ved at styre sig.
Men måske, han overreagerer lidt her.....
http://ekstrabladet.tv/article968749.ece
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Ja nu skulle vores diskusion jo ikke ende i hvordan ordet amok defineres, men præcis som DjMail skriver, så det ihvertfald ikke normalt adfærd.
Manden er tilsyneladende på en offentlig parkeringsplads, og så må man leve med det. Han har tydligvis været irriteret over noget i forvejen, for fotografen starter jo egentlig med at være "flink".
Men ja, at man så burde lade de kendte få lidt fred.... det jo så det...
Og aroxdk jeg troede også helt sikkert kaffen kom :D
Nok også bedst han ikke gjorde det, han vidste vist godt han allerede havde dummet sig.
Manden er tilsyneladende på en offentlig parkeringsplads, og så må man leve med det. Han har tydligvis været irriteret over noget i forvejen, for fotografen starter jo egentlig med at være "flink".
Men ja, at man så burde lade de kendte få lidt fred.... det jo så det...
Og aroxdk jeg troede også helt sikkert kaffen kom :D
Nok også bedst han ikke gjorde det, han vidste vist godt han allerede havde dummet sig.
/Lunapark
-
- Geografisk sted: Østerbro
hvad var idéen med at poste det klip overhovedet? Jo ikke ligefrem noget nyt under solen af kendte og paparazzi fotografer ikke elsker hinanden.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Det er vel fuldstændig underordnet hvad idéen med at poste klippet herinde var/er. Skal vi nu til at forsvare hver gang vi poster noget. Hvis LunaPark har lyst til at poste noget fra EB, så er det vel noget han gør, især når nu vi snakker om Offtopic Area, og så er det da ligegyldigt om man har hørt til problemstillingen før. Ellers skulle der da en større oprydning igang på boardet.
Til topic'et.
- Synes at Tarantino viser at hans lunte er ret kort i denne situation, men vi ved jo heller ikke om der er et sammenstød gået forud for denne episode.
Til topic'et.
- Synes at Tarantino viser at hans lunte er ret kort i denne situation, men vi ved jo heller ikke om der er et sammenstød gået forud for denne episode.
-
- Geografisk sted: Østerbro
Synes bare det var et uroligt mærkeligt og random klip der sker jo praktisk talt intet i det.
Men måske bare mig der er lidt små sur over det er mandag.
Men måske bare mig der er lidt små sur over det er mandag.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.