Den officielle tilbudstråd på Chart Attack
Redaktør: Moderators
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Vi har heller ikke hos os, NFI (læs: NordiskFilmInteractive) undskylder, da de ikke har flere på lager. Hvordan dette kan ske vides ikke. Men er da en katastrofe. Dog har de bundles hjemme, som også er ved at løbe tør.. (PS3 + GT5, PS3 + GTIV mv.)3dotz skrev: Kvickly har så udsolgt af deres PS3, at de undskylder det på deres hjemmeside.
-
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Fona's nye tilbud "Save The Day"
Musik og film fra 39.95.
http://www.fona.dk/default.aspx?m=4&i=192&pi=8&pr=0
Musik og film fra 39.95.
http://www.fona.dk/default.aspx?m=4&i=192&pi=8&pr=0
Hvis du som jeg har en xbox 360 stående derhjemme, så er det nu muligt at købe Microsoft HD DVD drevet (lavet af Toshiba) til xbox 360 til den latterlige pris af 99 kroner inklusiv fragt.
På www.midtdata.dk er det muligt at købe sådan et drev. Efter sigende kan det sættes til en almindelig pc vis USB porten, hvis man finder de rigtige drivere, så man kan se hd dvd film på computeren.
På internettet kan man finde mange HD DVD film til næsten ingen penge. Helt ned til 6 euro har jeg set filmene til, og da der ikke er regionskode på HD DVD, så kan man bestille fra hele verden.
Jeg har lige bestilt to nye drev, så jeg nu har det dyre, som jeg i sin tid købte til 800 kroner via England samt det billige jeg købte på cdon.com. Med to ekstra drev burde jeg være sikret HD DVD muligheder de næste mange år.
...
På www.midtdata.dk er det muligt at købe sådan et drev. Efter sigende kan det sættes til en almindelig pc vis USB porten, hvis man finder de rigtige drivere, så man kan se hd dvd film på computeren.
På internettet kan man finde mange HD DVD film til næsten ingen penge. Helt ned til 6 euro har jeg set filmene til, og da der ikke er regionskode på HD DVD, så kan man bestille fra hele verden.
Jeg har lige bestilt to nye drev, så jeg nu har det dyre, som jeg i sin tid købte til 800 kroner via England samt det billige jeg købte på cdon.com. Med to ekstra drev burde jeg være sikret HD DVD muligheder de næste mange år.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Ihh, jeg kan slet ikke finde ud af det med Disney DVD'er.
HMV.com kører pt. buy 1 Disney DVD get 1 for free. Altså kan man få;
Er det billigt? For det lyder sådan i mine ører [til damen btw.] :)
HMV.com kører pt. buy 1 Disney DVD get 1 for free. Altså kan man få;
Kode: Vælg alt
Little Mermaid: 2dvd: Special Edition
Finding Nemo: 2dvd: Collectors Edition
Total: £15.99
Ja det er vel egentlig.,
Begge er dog udkommet i nogle ufattelig fede udgivelser, men dem der er ganske udemærkede.
Begge er dog udkommet i nogle ufattelig fede udgivelser, men dem der er ganske udemærkede.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright