Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
tak til alle ..
mimic: ja, det er helt utroligt hvordan faen ka man nå det .. for jeg er jo oss den eneste NOGENSINDE, der er blevet 17 ..
PsyClone: måske, engang ..
chreddy1 skrev:tak til alle ..
mimic: ja, det er helt utroligt hvordan faen ka man nå det .. for jeg er jo oss den eneste NOGENSINDE, der er blevet 17 ..
PsyClone: måske, engang ..
Haha nej men med så mange dumme ting du har sagt burde du forlængst ha' fået en lussing
Psy: Jeg tror du må lige vente et år... Så må chreddy også komme ind
Han kunne dog godt gi' dig en Niels Bohr i entreén og så kunne du og resten af CA gå ind og få nogen shots
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Så om et år skal vi altså leje et diskotek, klistre baren til med skilte hvor der står "Request Area" og så ved vi hvor vi kan finde Chreddy Hænger i baren og spørger om der er nogen der lige har den Bacardi Breezer han så gerne vil have
Kunne sgu være mega fedt med en privat fest på et disko, og så bare fyrre en masse fedre numre af som vi jo anskaffer os herinde og så skal det være vores egne private DJs fra CA hele aften. (:
Maunus skrev:Kunne sgu være mega fedt med en privat fest på et disko, og så bare fyrre en masse fedre numre af som vi jo anskaffer os herinde og så skal det være vores egne private DJs fra CA hele aften. (:
- Tillykke
Det hedder CA-POT!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |