Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Jeg tror hellere, at jeg vil holde mig til originalen.
Udover "telefon-tone-synthen", at have distorted primær-melodien's synth og givet den en smule stadium effekt et sted, så hører jeg ikke de store forskelle på den og originalen udover at din mangler "dybde"... Det er som at høre ægte læder-betrukket tromme kontra en statisk plastik-tromme fra BR (ved godt det lyder hårdt, men det er nu mest for sammenligningens skyld).
Originalen er bedre som den er. Sorry.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Jeg tror hellere, at jeg vil holde mig til originalen.
Udover "telefon-tone-synthen", at have distorted primær-melodien's synth og givet den en smule stadium effekt et sted, så hører jeg ikke de store forskelle på den og originalen udover at din mangler "dybde"... Det er som at høre ægte læder-betrukket tromme kontra en statisk plastik-tromme fra BR (ved godt det lyder hårdt, men det er nu mest for sammenligningens skyld).
Originalen er bedre som den er. Sorry.
Hehe hver sin smag I det mindste vil jeg påstå at mit forsøg er BEDRE end Brisby & Jingles 2008 version af den hehe