Overførsel af data fra en Xbox360 hdd til anden xbox 360 hdd

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Overførsel af data fra en Xbox360 hdd til anden xbox 360 hdd

Indlæg af amh »

Har lige fået en ny 20 gb harddisk til min x360 konsol, så de spil jeg har gemt på den midlertidige harddisk skal de spil dataer gerne over på den nye harddisk, hvordan gøres dette???

har set dette:

http://www.xbox.com/da-DK/support/syste ... ration.htm

Men det er fra x360 til elite. Er det samme fremgangsmåde?
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

Indlæg af Smejs »

ja.
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Har ringet til deres support, deres svar var : Nej.......... De syntes man skal bruge memorycard til overfærsel af data mellem 2 20 GB's Harddiske...
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Så ringer du da bare til supporterne og beder dem sende dig ti kort, så du kan få overflyttet dem lidt hurtigere.

Så skal jeg nok tage imod et af de overskydne :D

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Haha det er desværre ikke deres support, som kommer/leverer dem, men derimod vores konsulent... Ja, jeg fik ham til at finde et kort frem til mig, så næste gang jeg ser ham, har han også sådan et med... Han tror virkelig det hjælper hvis han fedter så meget, men ak nej, mit konsol-liv skal være i en PS3, og ikke Xbox. De spil jeg har spillet nu, på den Xbox, er allerede gået halvt i stykker efter 2 mdr. Laserhovedet i Xbox'en skærer i skiverne ser det ud til, og det er tit jeg ser, læser mv. om dette problem..
Besvar