Næste James Kayn remix?

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

NuxZi
Indlæg: 245
Tilmeldt: 03 jan 2005, 13:16
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Der er ikke en eneste der har tilsvinet 9's produktioner? Så jeg ved ikke hvor du vil hen med det, FRZ ?

Måske noget mix af yves larock, har sådan nogle dejlige sommer toner - nu hvor vi er i tiden =)
axci
Indlæg: 206
Tilmeldt: 26 dec 2005, 02:02

Indlæg af axci »

NuxZi skrev:Der er ikke en eneste der har tilsvinet 9's produktioner? Så jeg ved ikke hvor du vil hen med det, FRZ ?

Måske noget mix af yves larock, har sådan nogle dejlige sommer toner - nu hvor vi er i tiden =)
Jeg tror mere det er den tone der bliver lagt på dagen i nogle af indlægene - og ikke kun i denne tråd!

Jeg tror godt de fleste ved det var et ironisk indlæg du kom med mt^1, men det gør det ikke mere passende til tråden efter min mening!
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Det gør ikke så ondt mere ;) Med "I seng med læreren" i ryggen, lærer man at tage imod nogle tæsk fra jævnaldrende og derover.

Mht goa's comment, er det jo en kendsgerning at man muligvis kan høre at et mix kommer fra mig.
Men jeg synes der er langt i mellem Low, op på hesten og ayo technology ?
Correct me if i am wrong :)
Har endnu ikke rigtig tjent på James Kayn navnet, så det er ikke pengene der får mig til at være så produktiv, men mere lysten.
Når i sidder og stener med jeres youtube videoer, lektier, WoW, CS, eller hvad i fordriver tiden med når i keder jer, så sidder jeg lige så stille i Cubase :) Deraf kommer der engang i mellem nogle mixes ;)

Min primære idé / koncept er enten at mixe sange jeg personligt godt kan lide, eller give et mindre clubbet hit, et mere clubbet make-over.

Jeg er ikke nogen superstar eller lignende, men bare en 20 årig knægt der hygger sig med det han har lyst til :)

Har forresten fået ny PC, :D Så nu kan jeg trække flere ting på engang, hvilket forhåbentligt også vil resultere i nogle bedre og mere detaljeret mixes :)

Hvis jeg skal sige lidt om mig selv, så kommenterer jeg ikke mixes jeg ikke finder spændende :) F.eks. hvis det er OK produceret, men ikke lige min stil, sang eller genre, så undlader jeg ligeså stille at comment det.
Hvis mixet fanger mig, men halter lidt i produktion eller lign. så kan jeg da godt kommentere det :)
Synes godt folk kunne tage at være lidt konstruktive.

Hvis folk stadig har forslag til remixes, så smid da lige et youtube link, og sørg lige for at der eksistere en acapella af sangen ;)

Det må være alt fra Madonna/Chris Brown til David Guetta og Armin Van Buuren og Basshunter :)
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Omme skrev:Jeg syntes dine mix er fede, dog kan man hurtigt påpege at det er dit remix når man hører det.

Men fuck jeg hader at folk ikke bakker hinanden op herinde... Du ved.. Hvis man ikke har noget positivt at sige så LUK!

Er fan på fjæsbogen (Og det er bestemt ikke kun fordi jeg er en "Skive-knægt")
Hvem faen er du :D ?
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

mt^1 skrev:
FrZ skrev:
kloojve skrev:HAHAH....


skal vi ikke køle ned og holde The Dancefloor, og urelevante tilråb fra denne tråd.

er man utilfreds med 9's produktioner.. er der rig mulighed for at kommentere disse i diverse tråde...
Fjernede alt mudder fra tråden, da jeg synes det er UTROLIGT LAVT. Tænk at svine folk til for deres produktioner, når man ikke selv har talentet til at slå to takter.

Nej, jeg er absolut ikke fan af Kolding, 9 og andre aliaser fra den side, men derfra til at svine ham til, der er et godt stykke! Downloader hver gang lige for at tjekke hvad drengen nu har lavet, og hvordan han har udviklet sig fra sidste lyt. Mener personligt at med de rigtige kontakter kan han nok komme et godt stykke indenfor dansk dance (om det er specielt attraktivt er et godt spørgsmål) - men jeg vil ikke lege smagsdommer og svine ham til.

9 du gør et godt stykke arbejde, og du kan lide hvad du laver, det er vel det vigtigste.

Resten af jer får altså kort, hvis I bliver ved med jeres personlige tilsvininger. Det er ikke CA-ånden værdigt!

fint det er ikke er i CA ånd... så brude man måske ryde op i egne rækker først ! ...

desuden tror jeg godt 9 kan fange mit ironi i mit indlæg ang. i seng med min lære 08 remix ;)

og nej kan ik slå 2 takter, men til gengæld har jeg et pisselækkert billede af 9 i en super slimfit latex dragt ;) det btw til salg hvis budet er ordenlig ;)
Hvis du lagde mærke til det, så rørte jeg ikke dine indlæg, da jeg som alle andre ved, at du kender 9 personligt. - og dine indlæg derfor var intern humor...

Men de andre omkring hvem der skulle tage på IN og røre ved silikonepatter hørte ikke tråden hjemme.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Min kommentar var ikke ment som tilsvining - det skal lige siges.

Og FrZ: Jeg KAN slå 2 takter ;)

@9: Jeg kan dog høre en ret stor lighed mellem f.eks.:
1. Jeg Går i Seng Med Min Lærer vs. Med På Den Værste
2. Dit Low remix vs. Dit "jeg er lækker"-remix
3. Ramt I Natten Remix vs. Ayo Technology remix - og så vidt jeg husker er der flere.

Kommentaren var mere ment som, at du måske skulle variere dine tracks lidt mere.
BØH
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Regnede den heller ikke som en tilsvining, men blev mere irriteret over den den negative "tone" kommentaren var skrevet i ;)

Og ja, de mixes ved jeg udemærket har en lighed ;) Ayo, ramt i natten osv, har samme bassgang. Men percs, kick, clap osv er nu ikke ens.
Jeg tror det er svært at komme væk fra en opskrift hvis den virker :)
Men synes nu stadig der er langt i mellem mine produktioner med fearrington til I seng med læreren og til James kayn remixene :) Men det skal jeg ikke selv bedømme ;)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

Savner lidt fra glozzi stilen (: eller dansker..
Brugeravatar
Raun
Indlæg: 488
Tilmeldt: 28 dec 2007, 18:16
Kontakt:

Indlæg af Raun »

9 skrev: Jeg tror det er svært at komme væk fra en opskrift hvis den virker :)
If it ain't broken, don't fix it!
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

It's broken, imo.
BØH
Brugeravatar
Raun
Indlæg: 488
Tilmeldt: 28 dec 2007, 18:16
Kontakt:

Indlæg af Raun »

goafreak skrev:It's broken, imo.
Det skal jeg ikke kunne sige, har aldrig spillet Kayn/Kolding/kælling på job.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

9 skrev:Jeg tror det er svært at komme væk fra en opskrift hvis den virker :)
Nu har jeg ikke læst nogle af svinerindlæggene eller de meget negative indlæg, men jeg morer mig lidt over det citat, du har givet der. Som en af dem, der oplevede eurodancestilen fra begyndelsen i starten af 90'erne, så giver det associationer til megen af den musik, der blev produceret dengang.

For ufattelig meget af den musik var produceret efter den samme opskrift. Gerne et gennemgående beat, en kvinde (gerne med lidt store bryster) og en "neger-rapper" (intet rascistisk ment), og vi har Magic Affair, 2 Unlimited, Twenty 4 Seven, Maxx, Solid Base og mange af de andre grupper, som man i dag kalder 90'er hits.

Jeg har bevidst undladt at skrive i denne tråd før nu, men finder det som et problem, at du lader andre finde emnerne til dig, og ikke din egen motivation, der skaber musikken.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Lader skam ikke andre finde emnerne for mig :) Jeg vælger selv hvad jeg nu vil mixe. Jeg bad folk om at komme med forslag til hvad jeg kunne mixe, fordi jeg grundet af eksamen på det sidste ikke lige har været så opdateret ;) Faldt bare over walkmand, og den var der nogle der var enige med mig i. :)
daredavil
Indlæg: 28
Tilmeldt: 03 jan 2008, 16:39

Indlæg af daredavil »

Jeg er helt syg med Yoav - Club Thing, men der mangler et rigtig club mix af den, måske det kunne være en opgave for dig.
Brugeravatar
Raun
Indlæg: 488
Tilmeldt: 28 dec 2007, 18:16
Kontakt:

Indlæg af Raun »

daredavil skrev:Jeg er helt syg med Yoav - Club Thing, men der mangler et rigtig club mix af den, måske det kunne være en opgave for dig.
Eller Yoav - Beautiful Lie pumpet op i noget progressiv trance...mhhh :D
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Raun skrev:
daredavil skrev:Jeg er helt syg med Yoav - Club Thing, men der mangler et rigtig club mix af den, måske det kunne være en opgave for dig.
Eller Yoav - Beautiful Lie pumpet op i noget progressiv trance...mhhh :D
Yoav - Beautiful Lie (Guiseppe Ottaviani Remix)
http://youtube.com/watch?v=m43ZgNnPMMw
DeCain
Indlæg: 195
Tilmeldt: 16 sep 2002, 10:59
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Basshunter - Please don't go
Usher - Yeah
Culture beat - Mr vain


Aqua - Kunne være fedt at få nogle mixes af de gamle numre, da de jo kommer frem igen i år :D
--=DeCain the DJ=--
Krede
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2007, 14:34
Geografisk sted: Hjemmefra

Indlæg af Krede »

Justin Timberlake - Summer Love
Madonna ft. JT - 4 Minutes

Mix af disse sange kunne være fedt.. Specielt Summer Love
Billede
tehone
Indlæg: 31
Tilmeldt: 03 maj 2008, 20:21
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af tehone »

Hvad med et remix af Sys Bjerre's nye sang 'Malene'? :lol:
http://youtube.com/watch?v=s5PqBnSS3q4&feature=related
Brugeravatar
Giimpen
Indlæg: 916
Tilmeldt: 12 apr 2008, 23:39
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

Jeg stemmer helt klart for et remix af Walkman !
Kunne være for kuul... ;)
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Besvar