(P)review af min ferie

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

(P)review af min ferie

Indlæg af Smejs »

Her er mit livs bedste ferie lineup:

Starter ud på lørdag med fly til San Sebastian hvor jeg skal bo i lejlighed i 2 uger med 3 kammerater, som normalt kun kan drikke til klokken 2 i byen i Norge fordi ølskænkning stopper på alle barer og disko's der, så vi er 110% gearet til at gå hjem fra byen når kroppen siger stop og ikke bartenderen!

En tur til Skanderborg Festival med andre kammerater, som jeg ikke har snakket med længe og hvilken setting er bedre end en festival fuld af kærlighed.

Derefter en uge til afslapning.

Ugen efter en tur i sommerhus i Løkken med familien.

Og slutter hele ferien af med at tage til Las Vegas med Gamestop, for at mæske mig i forlystelserne i syndens by!

Tror ikke jeg nogensinde har eller nogen sinde kommer til at få en lignende ferie, så nu gælder det bare om at nyde nuet og ikke tænke frem på næste fede oplevelse!
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hvor stort endte overtrækket så med at blive efter din ferie eller endte roskilde bank med at betale det hele? :)
Besvar