Christine Milton - Tilbage (Mew Edit)
Redaktør: Moderators
Christine Milton - Tilbage (Mew Edit)
Barry Lloyd
Nå! Hvis jeg underskrev mine posts med Michael Laudrup eller D.A.D ville det da ellers ikke undre mig, hvis der kom en kommentar eller to.
Det undrede mig bare, hvorfor du havde valgt at kalde dig et navn som der allerede er andre der har taget? Men fred være med det, måske havde du navnet først...
Derudover er navne og image i det hele taget bestemt ikke ubetydende i musikbranchen. Hvis du f.eks. stiler efter at få dette edit udgivet, er det ikke irelevant om du kalder dig Mew, D.A.D eller Stacok.
Det undrede mig bare, hvorfor du havde valgt at kalde dig et navn som der allerede er andre der har taget? Men fred være med det, måske havde du navnet først...
Derudover er navne og image i det hele taget bestemt ikke ubetydende i musikbranchen. Hvis du f.eks. stiler efter at få dette edit udgivet, er det ikke irelevant om du kalder dig Mew, D.A.D eller Stacok.
For det første har jeg ingen intensioner om at få noget udgivet, bare mit eget lille 'hjemmebrændt' hvis du forstår. Så det sku lige meget om jeg kalder mig Ansjos, Fisken eller Mew?niller skrev:Nå! Hvis jeg underskrev mine posts med Michael Laudrup eller D.A.D ville det da ellers ikke undre mig, hvis der kom en kommentar eller to.
Barry Lloyd
Mit første ord var Mew, min første kat hed Mew og mit farfars mellemnavn var Mev. Så der er en historie bag.niller skrev:Jo, det forstår jeg da egentlig godt, men så synes jeg måske Ansjos ville være bedre. Det kunne jo også være , at der - på trods af at du ikke har intentioner om at udgive det - lå nogle tanker, en idé eller en sjov historie bag det efter min mening lidt specielle navnevalg?
Barry Lloyd
Havde jeg også i tankerne, meeeeen.. jeg vil ikke bare kører det samme og samme oldskool edits, vil prøve at gøre noget lidt over det usædvanelige.Infected skrev:Synes måske ikk lige at stemmen og musik passer for godt sammen.. En lys stemme plejer at gå bedre til en lysere musik stil.. Lidt happy dance agtig..
Og musik ligger lidt mere op til en mørkere stemme..
nu kender jeg så ikk lige originalen, så kan ikk vurdere ud fra den..
Barry Lloyd
Tilbage til sangen....
Vokalen rammer sjældent på beat, masteringen er ret så skidt, det skinner tydeligt at igennem at der ingen fornemmelse er for bars og hvordan en sang normalt bygges op, scratchen er kun irretations moment (husk nu at cutte, ellers så cue scratch for at få noget mere dynamik), stuttering og den "roll" opbygning der er i starten virker som noget der hurtigt er kastet ind...
Jeg er enig med mimic, det slet ikke min kop te...
Vokalen rammer sjældent på beat, masteringen er ret så skidt, det skinner tydeligt at igennem at der ingen fornemmelse er for bars og hvordan en sang normalt bygges op, scratchen er kun irretations moment (husk nu at cutte, ellers så cue scratch for at få noget mere dynamik), stuttering og den "roll" opbygning der er i starten virker som noget der hurtigt er kastet ind...
Jeg skriver yderst sjældent herinde, da jeg ikke mener jeg har noget relevant at sige ret tit. Til gengæld synes jeg også at visse numre fortjener noget kritik (positiv som negativ), og dette nummer er i høj grad et af dem.
Overordnet så er det noget af det værste jeg har hørt nogensinde. Helt oppe på siden af Holly Dolly-sangen. Jeg skal med glæde sige jeg ikke kender originalen - det har sikkert været et radiohit, mem da jeg stort set kun hører De Sorte Spejedere, så er mulighederne små for at kende det. Jeg tvivler på at den der ulidelige heliumstemme er en del af originalen dog. Min kritik af nummeret kan meget præcist siges med Rauns ovenstående kommentar:
Hygge og fortsæt træningen
Overordnet så er det noget af det værste jeg har hørt nogensinde. Helt oppe på siden af Holly Dolly-sangen. Jeg skal med glæde sige jeg ikke kender originalen - det har sikkert været et radiohit, mem da jeg stort set kun hører De Sorte Spejedere, så er mulighederne små for at kende det. Jeg tvivler på at den der ulidelige heliumstemme er en del af originalen dog. Min kritik af nummeret kan meget præcist siges med Rauns ovenstående kommentar:
Det er muligt det er med vilje vokal og beat ikke passer sammen, og det er ganske muligt det er med vilje ingen af elementerne skal passe sammen. Problemet med et sådan nummer er stort set umulig at producere så det stadig lyder godt. Der er ganke få i verden der mestrer det, og de er ikke blot amatørmixere. Det er årevis af musikalsk professionel erfaring, der ligger bag. Til sammenligning kan jeg sige nummeret måske virker yderligere utroværdigt, fordi det er så ringe masteret som det er.Raun skrev:Tilbage til sangen....
Hygge og fortsæt træningen
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright