Christine Milton - Tilbage (Mew Edit)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

stacok
Geografisk sted: :-D

Christine Milton - Tilbage (Mew Edit)

Indlæg af stacok »

http://www.speedyshare.com/316322505.html

Håber I synes om mit lille edit.

Mvh Mew
Barry Lloyd
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Ikke min stil
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
stacok

Indlæg af stacok »

Der selvfølgelig plads t ris og ros - og det var ikke mimics kop the, fair fair.
Barry Lloyd
niller

Indlæg af niller »

Sikken et originalt navn du har valgt dig... Derudover må jeg sige, at det heller ikke min kop the. Der er for meget smølfehits over det til min smag...
stacok

Indlæg af stacok »

niller skrev:Sikken et originalt navn du har valgt dig... Derudover må jeg sige, at det heller ikke min kop the. Der er for meget smølfehits over det til min smag...
Kan ikke se hvordan mit navn er relevant for feedback på sangen?
Barry Lloyd
niller

Indlæg af niller »

Nå! Hvis jeg underskrev mine posts med Michael Laudrup eller D.A.D ville det da ellers ikke undre mig, hvis der kom en kommentar eller to.

Det undrede mig bare, hvorfor du havde valgt at kalde dig et navn som der allerede er andre der har taget? Men fred være med det, måske havde du navnet først...

Derudover er navne og image i det hele taget bestemt ikke ubetydende i musikbranchen. Hvis du f.eks. stiler efter at få dette edit udgivet, er det ikke irelevant om du kalder dig Mew, D.A.D eller Stacok.
stacok

Indlæg af stacok »

niller skrev:Nå! Hvis jeg underskrev mine posts med Michael Laudrup eller D.A.D ville det da ellers ikke undre mig, hvis der kom en kommentar eller to.

Det undrede mig bare, hvorfor du havde valgt at kalde dig et navn som der allerede er andre der har taget? Men fred være med det, måske havde du navnet først...

Derudover er navne og image i det hele taget bestemt ikke ubetydende i musikbranchen. Hvis du f.eks. stiler efter at få dette edit udgivet, er det ikke irelevant om du kalder dig Mew, D.A.D eller Stacok.
For det første har jeg ingen intensioner om at få noget udgivet, bare mit eget lille 'hjemmebrændt' hvis du forstår. Så det sku lige meget om jeg kalder mig Ansjos, Fisken eller Mew?
Barry Lloyd
niller

Indlæg af niller »

Jo, det forstår jeg da egentlig godt, men så synes jeg måske Ansjos ville være bedre. Det kunne jo også være , at der - på trods af at du ikke har intentioner om at udgive det - lå nogle tanker, en idé eller en sjov historie bag det efter min mening lidt specielle navnevalg?
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Synes måske ikk lige at stemmen og musik passer for godt sammen.. En lys stemme plejer at gå bedre til en lysere musik stil.. Lidt happy dance agtig..

Og musik ligger lidt mere op til en mørkere stemme..

nu kender jeg så ikk lige originalen, så kan ikk vurdere ud fra den..
Billede
BilledeBillede
stacok

Indlæg af stacok »

niller skrev:Jo, det forstår jeg da egentlig godt, men så synes jeg måske Ansjos ville være bedre. Det kunne jo også være , at der - på trods af at du ikke har intentioner om at udgive det - lå nogle tanker, en idé eller en sjov historie bag det efter min mening lidt specielle navnevalg?
Mit første ord var Mew, min første kat hed Mew og mit farfars mellemnavn var Mev. Så der er en historie bag.
Barry Lloyd
stacok

Indlæg af stacok »

Infected skrev:Synes måske ikk lige at stemmen og musik passer for godt sammen.. En lys stemme plejer at gå bedre til en lysere musik stil.. Lidt happy dance agtig..

Og musik ligger lidt mere op til en mørkere stemme..

nu kender jeg så ikk lige originalen, så kan ikk vurdere ud fra den..
Havde jeg også i tankerne, meeeeen.. jeg vil ikke bare kører det samme og samme oldskool edits, vil prøve at gøre noget lidt over det usædvanelige.
Barry Lloyd
niller

Indlæg af niller »

stacok skrev: Mit første ord var Mew, min første kat hed Mew og mit farfars mellemnavn var Mev. Så der er en historie bag.
Super! Det var jo i og for sig blot en sådan forklaring/begrundelse jeg fiskede efter i første omgang...
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Tilbage til sangen....
Vokalen rammer sjældent på beat, masteringen er ret så skidt, det skinner tydeligt at igennem at der ingen fornemmelse er for bars og hvordan en sang normalt bygges op, scratchen er kun irretations moment (husk nu at cutte, ellers så cue scratch for at få noget mere dynamik), stuttering og den "roll" opbygning der er i starten virker som noget der hurtigt er kastet ind...

Jeg er enig med mimic, det slet ikke min kop te...
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

stacok skrev: vil prøve at gøre noget lidt over det usædvanelige.

det må man sige du har gjort ufatteligt godt . . . . . :roll:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
hibs

Indlæg af hibs »

Det er ikke lige mig, men det ville være nice hvis du, eller en anden, gad smide den originale ;)
explodedk

Indlæg af explodedk »

ikke lige mig. over- out
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Habitat »

Heller ikke her, syntes den stemme er t r æ l s.... og da der stod "mew" troede jeg det var noget med bandet at gøre :D
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg ka heller ikk li det..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg skriver yderst sjældent herinde, da jeg ikke mener jeg har noget relevant at sige ret tit. Til gengæld synes jeg også at visse numre fortjener noget kritik (positiv som negativ), og dette nummer er i høj grad et af dem.

Overordnet så er det noget af det værste jeg har hørt nogensinde. Helt oppe på siden af Holly Dolly-sangen. Jeg skal med glæde sige jeg ikke kender originalen - det har sikkert været et radiohit, mem da jeg stort set kun hører De Sorte Spejedere, så er mulighederne små for at kende det. Jeg tvivler på at den der ulidelige heliumstemme er en del af originalen dog. Min kritik af nummeret kan meget præcist siges med Rauns ovenstående kommentar:
Raun skrev:Tilbage til sangen....
Vokalen rammer sjældent på beat, masteringen er ret så skidt, det skinner tydeligt at igennem at der ingen fornemmelse er for bars og hvordan en sang normalt bygges op, scratchen er kun irretations moment (husk nu at cutte, ellers så cue scratch for at få noget mere dynamik), stuttering og den "roll" opbygning der er i starten virker som noget der hurtigt er kastet ind...

Jeg er enig med mimic, det slet ikke min kop te...
Det er muligt det er med vilje vokal og beat ikke passer sammen, og det er ganske muligt det er med vilje ingen af elementerne skal passe sammen. Problemet med et sådan nummer er stort set umulig at producere så det stadig lyder godt. Der er ganke få i verden der mestrer det, og de er ikke blot amatørmixere. Det er årevis af musikalsk professionel erfaring, der ligger bag. Til sammenligning kan jeg sige nummeret måske virker yderligere utroværdigt, fordi det er så ringe masteret som det er.

Hygge og fortsæt træningen :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
stacok

Indlæg af stacok »

Konstruktiv kritik, mums ;)
Barry Lloyd
Besvar