req: Infernal - Electric Cabaret (CDA)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

ggdag
Indlæg: 156
Tilmeldt: 31 dec 2002, 11:15

Indlæg af ggdag »

@nco

efter at have sovet på det og hørt burning up flere gange siden i går er jeg næsten sikker på den sampler Inspector Gadget temaet istedet for Ghostbusters.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er da rigtigt. Det er da Inspector Gadget. Jeg er nødt til at lytte resten af albummet igennem i dag, for at se hvad de ellers har leget med.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Staerkes ven
Indlæg: 317
Tilmeldt: 27 feb 2008, 17:25
Geografisk sted: 56. breddegrad
Kontakt:

Indlæg af Staerkes ven »

Tak for upload, men Infernal plejer at gøre det bedre.. Ikke noget fremragende album
Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

ggdag skrev:et sample i Punk disco, men hvor det stammer fra
Nu er jeg kommet i tanke om hvad det minder mig om; det er druk-versionen af John Mogensens 'Så længe jeg lever'. Der bliver det indimellem versene skreget 'Hof, Tuborg, Hof, Hof, Tuborg!".

Lyt evt. her:
http://www.youtube.com/watch?v=RtE0wLnz-UU
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
dj uggerby
Indlæg: 298
Tilmeldt: 18 nov 2006, 12:41

Indlæg af dj uggerby »

:oops: PU-HA...... det er langt under den standard Infernal står for..

:cry: har lyttet til den MANGE gange nu, men stadig lige skuffende.
klaphat
Indlæg: 198
Tilmeldt: 26 jun 2005, 22:29
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af klaphat »

Tror vist også lina har lyttet lidt til communards - run away på deres nye single whenever u need me, lidt lighed er der at spore.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

dj uggerby skrev::oops: PU-HA...... det er langt under den standard Infernal står for..
Er det ikke lige netop den standard som Infernal står for. Jeg synes albummet stin*** for at sige det pænt. Jeg må give anmelderne i Metroxpress og Urban ret med deres lave karakterer.

Havde forventet mig noget mere, når man læser anmeldelsen på djz.dk, men djen har vel fået albummet gratis mod lidt ekstre positiv reklame. For Infernal fortsætter da stilen med at sample fra andre numre.

Albummet er sikkert fedt på et diskotek, men som almindelig lyttemusik holder det ikke. Selv Kylie's Slow har de lånt fra, men de kan slet ikke skabe noget lige så fedt som Kylies.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
WB^
Indlæg: 152
Tilmeldt: 19 aug 2003, 18:28
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af WB^ »

en der vil ligge den op igen. kan ikke få det til og virke på zippyshare
/WB^
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Infernal-Electric_Cabaret-2008-FLM:
http://uploaded.to/file/w9sti9/
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Indlæg af Zivago »

Hmm...

Jeg er lidt forundret over de "mange", der ikke bryder sig om dette album.
Men - jeg har på fornemmelsen, at mange nok havde forventet en cd i nøjagtig samme stil, som de andre Infernal har lavet. Det er korrekt, at f.eks. "from Paris to Berlin" - er et kanon fedt album, men det synes jeg nu også dette er - efter at have lyttet til det flere gange.
Dette nye album tiltalte mig ikke, første gang jeg hørte det - men nu synes jeg faktisk det er rigtigt godt. Jeg savner dog en smule mere variation.

Albummet er lidt anderledes en de andre de har lavet, og jeg synes det er fedt, at Infernal "tør" ændre en smule på deres musikstil, så det ikke virker helt som endnu en ny udgave af et af deres hits, som hovedparten af den musik der ryger ud for tiden gør - efter min smag.
Infernal udvikler sig, og på en måde virker dette album lidt mere voksent.
Efter min mening er der en smule mere sjæl og indlevelse i numrerne på denne skive (selv om det ikke er meget - dog en del på "Days full of loving"), end på deres tideligere albums.

Er man til enslydende "bass driven party music" som Infernals gamle skiver jo nok snerpede hen imod, så bliver man jo nok lidt skuffet af denne udgivelse. Men vil man lytte til en gruppe, som forsøger at udvikle sig en smule - med lidt mere variation, og som stadig vil bibeholde noget af den gamle sound - og stadig sikre sig en plads på hitlisterne, så er dette album et god bud.
Der er iøvrigt lidt mere "intelligent" tekst i numrerne på dette album, end på de tidligere album. Altså det er ikke kun "skod omkvæd- der er lavet for at sive ind på lystavlen". Måske et tegn på at de gerne vil noget mere, men tager det i "små trin".
Lyt f.eks. til teksten i "Days full of loving" og "Silver surfer".

Men - det er jo så bare min mening. Vi har jo hver sin musik smag, og heldigvis for det. :D

Zivago - Medlem af aock (anonyme original CD købere) :D
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Nu har jeg ikke fået læst artiklen i 24 timer endnu, men efter de dårlige anmeldelser af den nye cd i gratisaviserne igår, så står der med store bogstaver som en af hovedhistorierne på forsiden: Vi får altid hug af pressen.

YNK YNK

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Hede89
Indlæg: 613
Tilmeldt: 10 jan 2008, 10:57

Indlæg af Hede89 »

nco skrev:Sidder og lytter det første af albummet nu. Nummeret 'Electric Light' sampler det ikke fra den gamle Vamos Ala Playa? Spol ca. 01:06 ind, lige efter at hun stopper med at synge. Det mindre mig hvert i fald totalt meget om den.

Og ved 'Punk Disco' tænker man straks 'Video video!'. Senere i omkvædet er der også samplet er jeg sikker på. Det der 'Punk, Punk Disco' er også neglet fra en sang. Jeg husker den som 'Godt, Godt Nytår' i et eller andet satireprogram (som sikkert også selv har stjålet den et sted fra).

'Burning Up' 0:48 inde lyder som Ghostsbusters temaet.
Istedet for Ghostbusters temaet, tror jeg nu mere det er Inspector Gadget temaet vi er ude i :P

Men lidt skuffende svensk-pop-lignende meter vare musik fra Infernal. Øv! Og hva er den store Fuzz omkring Redifinition?? Wow den suxx..:(
ggdag
Indlæg: 156
Tilmeldt: 31 dec 2002, 11:15

Indlæg af ggdag »

Er helt enig med Zivago her...

Mærkelig at der er så mange der ikke bryder sig om albummet, men hvis de efter et gennemlyt siger hvad er det da for noget lort, det er jo langt fra det som Infernal plejer at lave, ja så kan man ikke lide albummet og kommer aldrig til det... Og disse personer kender jeg mange af.

Hvis nummeret / albummet ikke fanger dem med det samme, så kan de ikke lide det. Men når nummeret / albummet så begynder at hitte i radioen mv, ja så kommer de farende og spørger om jeg har hørt det og det. Og til det kan jeg kun svare, ja det hørte jeg allerede da det udkom.

Så tag jer nu tid til at høre albummet nogen gange...

Jeg har ihvertfald haft den til at køre på repeat i bilen siden i lørdags og var da også forbi Stereo Studio i går for at spendere de 149,95 albummet koster...

Synes stadig det er et godt album, hvor infernal har fornyet sig siden sidst. Men det er måske lige nøjagtig det der er problemet for mange, Infernal lyden er ikke som den plejer... Og havde den nu været som den plejer havde man også brokket sig over det, hvorfor kan de ikke forny sig...

Over and out fra en der stadig hører Infernal - Electric Cabaret, hvor især Electric Light e favoritten
WB^
Indlæg: 152
Tilmeldt: 19 aug 2003, 18:28
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af WB^ »

mange tak nco
/WB^
DJ_Falcon
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27 maj 2002, 16:32
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Der er udkommet en special udgave af deres album med nogle remix versioner på:

http://rs58.rapidshare.com/files/137054 ... udgave.rar

Kode: Vælg alt

01 - Infernal - Downtown Boys.mp3
02 - Infernal - Whenever You Need Me.mp3
03 - Infernal - Electric Light.mp3
04 - Infernal - Punk Disco.mp3
05 - Infernal - Burning Up.mp3
06 - Infernal - Becuase Uhh.mp3
07 - Infernal - Days Full Of Loving.mp3
08 - Infernal - Silver Surfer.mp3
09 - Infernal - Redefinition.mp3
10 - Infernal - Dead Or Alive.mp3
11 - Infernal - Back To Youth.mp3
12 - Infernal - Mr. Money.mp3
13 - Infernal - I Feel Like Screaming.mp3
14 - Infernal - Behind The Music.mp3
15 - Infernal - Downtown Boys (Extended Version).mp3
16 - Infernal - Downtown Boys (Andycap Remix).mp3
17 - Infernal - Downtown Boys (Thomas Vendelboe's Afterhours Mix).mp3
18 - Infernal - Downtown Boys (Michael Parsberg & Flipside Remix).mp3
19 - Infernal - Whenever You Need Me (Hampenberg Pop Remix).mp3
20 - Infernal - Whenever You Need Me (The Mac Project Club Mix).mp3
21 - Infernal - Whenever You Need Me (Michael Parsberg & Flipside Remix).mp3
22 - Infernal - Whenever You Need Me (Asle Club Mix).mp3
23 - Infernal - Whenever You Need Me (The Mac Project Dub).mp3
Hurtigere klovn, hurtigere..
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Thx. Var lidt nysgerrig efter at høre de her mix :D
DJ_Falcon skrev: 19 - Infernal - Whenever You Need Me (Hampenberg Pop Remix).mp3
20 - Infernal - Whenever You Need Me (The Mac Project Club Mix).mp3
21 - Infernal - Whenever You Need Me (Michael Parsberg & Flipside Remix).mp3
22 - Infernal - Whenever You Need Me (Asle Club Mix).mp3
23 - Infernal - Whenever You Need Me (The Mac Project Dub).mp3[/code]
Jens K Andersen
Indlæg: 16
Tilmeldt: 02 jul 2007, 22:38

Indlæg af Jens K Andersen »

Er der nogen der har det nye album med infernal, må de gerne uploade det...

På forhånd tak.. :D
- Jens
Jens K Andersen
Indlæg: 16
Tilmeldt: 02 jul 2007, 22:38

Indlæg af Jens K Andersen »

Har hentet det...
- Jens
Besvar