10 Basemix 14 Numre (Zippyshare Downlink link)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ Base
Geografisk sted: Baseworld
Kontakt:

10 Basemix 14 Numre (Zippyshare Downlink link)

Indlæg af DJ Base »

Længe siden jeg har været har, håber stadig der er nogle gamle hajer tilbage fra nogle år tilbage hvor jeg var meget aktiv her

Anywayz...

Tænkte jeg lige ville dele mine ny lavede traxx før jeg mixede dem sammen og voldtog dem med sampling, de er til mit næste projekt "Basemix the 14th story

Alle numrene er remixes/cover numre som jeg selv har lavet i acid Pro 6,0 med et plugin der hedder "nexus"
Og hav i minte at de ikke er særlig lange da de udelukkende er lavet til basemix 14

Ser frem til en masse feedback fra CA folket :)

Her er linket >>> http://www5.zippyshare.com/v/35003340/file.html

//Dj Base
--------------------------------
http://beam.to/basemixproductions
Basemix Productions
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Troede du var stoppet med at mixe, men fuck det er godt at se du er tilbage :P glæder mig til at høre hva du får lavet..
Billede
DJ Base
Kontakt:

Indlæg af DJ Base »

Ja var sådan set også brændt ud, men har fået blod på tanden igen nå det er ens egne numre der skal pilles ved :)

//Dj Base
Basemix Productions
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

:P lyder fanme godt. Glæder mig til at høre dine tracks smidt sammen til et basemix!
Billede
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg kan ikke forstå hvorfor man remixer i acid - det er ikke rigtig egnet til sådan noget.
Jeg bryder mig ikke rigtig om din intro. Specielt synes jeg dit hardstylekick skal smides væk eller erstattes af et andet kick. Og så der er noget keysampling der lyder lidt skævt.

Elements of life mangler lige det sidste for at give et godt flow - men ellers synes jeg det er nogle dejlige tracks du har lavet, og glæder mig bestemt til at se hvad der kommer ud af det, når du har haft det i blenderen :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Der er én ting som jeg synes er meget slemt ved de her numre. Det er som at høre udviklingen og dynamikken i basshunter's numre. Den er her ikke.

Som sådan er numrene ikke særligt dårlige, men jeg kan ikke kende det ene fra det andet desværre og det er det er de samme synths du bruger i et væk og det bliver rimelig kedeligt at lytte til.

Jeg har ikke hørt om folk der rent faktisk remixede "rigtigt" i acid før, men kan godt se, at det er muligt med lidt VST osv.

Held og lykke med projektet.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DJ Base
Kontakt:

Indlæg af DJ Base »

Takker for lidt feedback drenge, specielt nå man er ny i faget at producere numre selv.

Det rigtig ja at man synther går igen ja, det bare mig der ikke kan få nok.

@ Wonder

Skæv keysampling ? hvor henne er det ?
Der er jeg meget nysgerig over at høre hvor det er, da det klart er mit stærkeste område og det jeg brænder mest for.

//Dj Base
Basemix Productions
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Deejay_Wonder skrev:jeg kan ikke forstå hvorfor man remixer i acid - det er ikke rigtig egnet til sådan noget.
Man kan da f.eks. rewire det med reason - og så kan man f.eks. bruge VSTs og reason.
BØH
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

fra 1.08 - 1.34

Der synes jeg det lyder skævt. Ved ikke om det er dine beats der gør det eller om det er din keysampling - men efter min mening skal det laves lidt om.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Det er nogle mega nice tracks du har fået lavet dig, men må give dwr ret i at det er ret svært at skilne den ene fra den anden. Men tror nu alligevel det bliver et fedt mix når du får dem smækket sammen :)
Billede
DJ Base
Kontakt:

Indlæg af DJ Base »

@ Wonder

Det nok fordi det rent faktisk er 2 toner i en takt der svinger der.
Nok derfor du synes det lyder offkey, har spurgt nogle der kan skilne mellem on og off keysampling... og de synes ikke den er gal der.

Det nok det der oooo oooo du mener... de er i samme pitch de bider der men skifter fra mørk til lys uden at jeg skifter pitch

Men det nok hips om hap hvordan nogle definere off og on keysampling visse steder

Men er så on key som det kan være...

//Dj Base
Basemix Productions
Besvar