REQ: Ting Tings - That's Not My Name og fløjtesang

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

REQ: Ting Tings - That's Not My Name og fløjtesang

Indlæg af Mikkel »

Jeg søger Ting Tings med "That's Not My Name", og så en sang jeg simpelthen ikke har kunne finde nogen kunstner eller titel på.
Det drejer sig om et - tror jeg - forholdsvist nyt nummer, hvor der stort set hele vejen igennem nummeret er et voldsomt enerverende men satans fængende fløjteloop. Stemmen kunne godt være noget hen af Madonna og så alligevel ikke. Genren er lidt frisk (synth)pop. Jeg ved godt der ikke er sindssygt meget at gå efter, og derfor er alle bud meget velkomne!
På forhånd tak.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Den kom sgu ikke i går da jeg søgte på "That's Not My Name" - så jeg har skam søgt!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Prøv desuden at kun at reqqe en sang pr. post.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Fløjtetonen - er du sikker på, at det ikke er en sinus-tone? Såfremt det er, så lyt lige her:
http://www.youtube.com/watch?v=GOeYZ-D27mE
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Det er absolut ikke det nummer - og heller ikke den genre. Og ja, jeg er ret sikker på det er en "menneskelig" fløjten.

EDIT: Har lige lavet en meget forsimplet midiudgave af det omtalte fløjteloop - midien er med klaver, men forestil dig det som en fløjten: http://www.sendspace.com/file/tkij3j
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Ingen der kan hjælpe, ud fra det lille stykke af nummeret jeg har uploadet?
Jeg har hørt nummeret igen, men har stadig ikke kunne fange den mindste del af lyrikken - fløjtelyden er nok mere en uh-uh-uh lyd i et meget højt leje, og tempoet er også lidt højere end det klip jeg har uploadet - cirka 125BPM.
Besvar