Udlandsoverførsel via creditcard
Redaktør: Moderators
Udlandsoverførsel via creditcard
Hi
Nogen af jer som kender services som tilbyder udlandoverførsler mellem 2 personer, men som giver muligheden for brug af f.eks. Visa.kort ?
På den måde vil jeg mene man er mere sikret, end hvis man blot laver bankoverførsler, som er uden garanti overhovedet.
Nogen af jer som kender services som tilbyder udlandoverførsler mellem 2 personer, men som giver muligheden for brug af f.eks. Visa.kort ?
På den måde vil jeg mene man er mere sikret, end hvis man blot laver bankoverførsler, som er uden garanti overhovedet.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Men bruger du så Visakort ?aroxdk skrev:Jeg bruger Paypal en del, og bortset fra gebyret er det helt perfekt
Og er man på den måde sikret, hvis ikke varene kommer ?
Altså hvis man f.eks køber elektronik i udlandet, så vil man jo ikke bare overføre personen penge.
Men hvis man kan bruge paypal og være sikret.
/Lunapark
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Med Paypal kan man både "udveksle" penge via kreditkort. Visa, American Express, Master Card og et eller andet mere..... og så selvfølgelig via Paypal konti. Det står på forsiden https://www.paypal.com/ Du kan godt få tilbageført penge du har betalt med Paypal, hvis f.eks. en vare ikke er dukket op eller anden svindel... men jeg mener bare det er 3 gange pr år, men det burde ikke være
aktuelt med mere. Tror jeg har brugt Paypal i 6-7 år og kun en gang har jeg benyttet mig af det...
Jep, du kan godt købe via Google Checkout, men da jeg forsøgte at lave en shop/sælger kunne det ikke lade sig gøre andet end fra US og UK
aktuelt med mere. Tror jeg har brugt Paypal i 6-7 år og kun en gang har jeg benyttet mig af det...
Jep, du kan godt købe via Google Checkout, men da jeg forsøgte at lave en shop/sælger kunne det ikke lade sig gøre andet end fra US og UK
Har lige snakket med Western Union..JayJay^^ skrev:Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men har hørt fra en kollega, at Westernunion skulle virke rimelig godt, og er rimelig nemt og have med og gøre
Og ja det virker kanont og er mega let.
MEN de fraråder at man bruger det til al internet handel, da de oplever meget misbrug.
De laver altså bare almindelige overførsler, så man kan ikke fortryde sit køb o få pengene igen.
/Lunapark