Don Diablo ft. Bizzey - Music is my life (James Kayn VS MT)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Don Diablo ft. Bizzey - Music is my life (James Kayn VS MT)

Indlæg af mt^1 »

der "trykket" på knapper og ud af det er kommet dette fine nummer.

Kan lyttes her:
http://www.jameskayn.com/don.html

Og Orginalen kan lyttes her:
http://www.youtube.com/watch?v=A3sprH_d5_A

feedback ønskes..

//MT & James Kayn,
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Super super fedt remix af dette nummer!
Det spiller max!
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ja, jeg ka ikk sige noget som helst nyt her.. NuxZi har sagt det samme som jeg ku sige :)..
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Har I lavet lige meget af tracket?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Hehe man kan sige lidt, at MT var manden der godkendte lydende og mine ideer osv ;) hehe
Deejay_Wonder
Kontakt:

Dvs. at han reelt set ikke rigtig har noget som helst med det at gøre? Jeg kan også godkende en hihat for tiesto uden at have den fjerneste forstand på, hvordan musik laves, men det skal jeg da ikke krediteres for.

Ud over det, så synes jeg det er et ganske nydeligt nummer.
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Hvis Tiesto nu valgte at skrive Tiesto ft. DJ Wonder, ville du så ikke være tilfreds nok ? :) Selvom MT ikke har den fjerneste ide om hvordan man bruger Cubase, sad han ved siden af mig hele aftenen og hjalp (på hans egen måde) ;)
Så han har måske ikke rørt tasteturet, men han har godkendt de fleste lyde brugt i dette mix..

og det er i øvrigt det samme med mit Low remix ft. DJ ReX ;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er da meget normalt at en har den tekniske knowhow og en anden har ideerne og eller ørene.

Isåfald skulle der vist ikke stå tiesto på ret mange af hans udgivelser eller technoboy på ret mange af hans.

Det er meget brugt at studienørderne (i det her tilfælde hr. 9) ikke krediteres i udgivelserne officielt - eller i mindstefald ikke hæves over personen bag nørden - altså den egentlig producent af nummeret.

Sammenlign det med en film produktion - det er vel ikke fair at der står steven spielberg på hans film, når han ikke selv rører knapperne :)
Deejay_Wonder
Kontakt:

Hvis jeg virkelig har haft indflydelse på et track, vil jeg selvfølgelig gerne krediteres, men sidder jeg blot ved siden af og siger ok til lyde, så vil jeg ikke krediteres. Efter min mening er det for billigt og for star fucker-agtigt.
Har mt siddet ved siden af og har påvirket tracket med sine idéer og kommet med forslag til opbygningen, tema osv. så er det en selvfølge, at hans navn skal stå der.

Mail: 9 udtaler, at det var hans idéer tracket bygger på og at mt blot har godkendt lydende - det kan på ingen måde sammenlignes med steven spielberg, hvor det netop er ham, som har alle idéerne og skaberen af filmen. Skulle en eller anden biperson krediteres fordi han vil have en anden dinosauer end den Spielberg har valgt?
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

mit remix, mit valg. eod.
KF

Indlæg af KF »

Nøøøj, du 'skylder' mig mange "vs. KF" for alle de gange, jeg har ligget ude i sofaen, mens du har remixet, Kayn! :P;)

Nej... remixet lyder kanon! Jeg fornemmer en vis inspiration fre tidligere remixes - but so what... det holder jo!
mickon

Indlæg af mickon »

slet slet ikke dårligt... \o/
i'm the juggernaut, BITCH!
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Deejay_Wonder skrev:Hvis jeg virkelig har haft indflydelse på et track, vil jeg selvfølgelig gerne krediteres, men sidder jeg blot ved siden af og siger ok til lyde, så vil jeg ikke krediteres. Efter min mening er det for billigt og for star fucker-agtigt.
Har mt siddet ved siden af og har påvirket tracket med sine idéer og kommet med forslag til opbygningen, tema osv. så er det en selvfølge, at hans navn skal stå der.

Mail: 9 udtaler, at det var hans idéer tracket bygger på og at mt blot har godkendt lydende - det kan på ingen måde sammenlignes med steven spielberg, hvor det netop er ham, som har alle idéerne og skaberen af filmen. Skulle en eller anden biperson krediteres fordi han vil have en anden dinosauer end den Spielberg har valgt?
Mærkelig sur kommentar.. Som Mail siger så er det mere end almindeligt at det er sådan man producerer hvis man er to eller flere. Ved at det er præcis den måde Gabriel & Dresden producerer på(Eller har hvertfald været)
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
weisz

Indlæg af weisz »

ehmmm skriv ellers bare kayn feat. mt eller mt feat. kayn :)
Der kunne satme skrives Scott Storch eller Dr. Dre på mange udgivelser efterhånden så (ja Timbaland osv. ) Kom nu peeps, it aint about the artist its about the music ! :)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

MUSIC IS MY LIFE
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg syntes faktisk det er super fedt... det ville rykke der hvor jeg kommer :)
tobiaspanum

Indlæg af tobiaspanum »

Kan det fulde remix ikke blive smidt op, MT :)?
naRf

Indlæg af naRf »

tobiaspanum skrev:Kan det fulde remix ikke blive smidt op, MT :)?
Hvis du er lidt smart - kan du faktisk godt hente det fra jameskayn.com :)
Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Jeg er ikke så smart... Hvordan får jeg det ned i god kvalitet? :D
naRf

Indlæg af naRf »

Will skrev:Jeg er ikke så smart... Hvordan får jeg det ned i god kvalitet? :D
Hvis du har IE - så er det: Funktioner > Internetindstillinger > Browserdata - Indstillinger > Vis filer

Så kan du fx sortere efter størrelse og finde den.
Billede
Besvar