En drengerøvsprojektor for Star Wars fans

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

En drengerøvsprojektor for Star Wars fans

Indlæg af 3dotz »

Da jeg for en måned siden var i Italien og se Formel 1 tog vi hjem via Padborg. Det betød det obligatoriske stop inde ved Pöetscz og Otto Duborg og proviantere.

I centeret hvor Otto Duborg ligger er der også en "kæmpe" radio/tv butik, der kan få pladeafdelingen i en Fona til at ligne et stadion. Men hvad de ikke havde i størrelse havde de i en enkelt vare.

Den i mine øjne næsten ultimative projektor, som kun har to fejl. Den alt for høje pris og det, at den kun aflæser dvd, ikke bluray. Derudover var den spækket med indgange til USB, mp3, iPod o.s.v. og indbygget forstærker.

Billede
Blæret er projektoren. Det er prisen ikke.

Billede
Denne projektor ville være så cool at have stående.

Billede
Den blærede fjernbetjening. Hvis den ikke kan få lidt varme ned i Qzls kunstige ben, så ved jeg hvad der kan.

Billede
R2-D2 projektoren med Millenium Falcon fjernbetjeningen og det noget billigere Webcam i forgrunden.

Webcam som ses i forgrunden kunne man erhverve sig for 300 kr. Desværre var jeg dum nok til at lade det stå, men hvornår bruger man egentlig et webcam anyway. Men prisen taget i betragtning så var det et fund.

Jeg giver selve projektoren :3af5

Den mister et CA på grund af det ikke er bluray, og dermed ikke fremtidssikret, selv om man kan tilslutte en ekstern bluray-afspiller til robotten.

Det sidste CA mister den på grund af en pris 19999.- Til 5000.- havde jeg taget den selv om jeg ikke havde pengene til den. Til 10.000 kroner skulle jeg tænke mig grundigt om, men til 19999.- var der ingen tvivl. Det var et ærgerligt, men pænt farvel. Så meget Star Wars fan er jeg heller ikke.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

:razz: ikke så meget andet at sige. I love it!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Eneste rigtige sted at købe SW-lir sammen med Master Replicas :) Har da smidt et par tusinde hos sidstnævnte :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar