Mixere til CA Yearmix 2008 søges
Redaktør: Moderators
Mixere til CA Yearmix 2008 søges
Året nærmer sig sin afslutning. Dagene bliver kortere, nætterne længere, musikken i butikkerne nærmer sig de sædvanlige Greatest Hits og almindelige opsamlingsudgivelser.
Få ting kendetegner den årstid vi nu befinder os i. En af disse er udgivelsen af Tuborg Julebryg. Den anden er årets Chart Attack Yearmix.
Derfor søger vi mixere, som ønsker at bidrage med deres evner til årets Yearmix.
Vi har allerede tilsagn fra flere rutinerede kræfter, men vi skal være endnu flere for vi vil gerne fortsætte den fremgang vi har haft siden starten af CA Yearmix æraens begyndelse årgang 2002.
Derfor kom hid, upload et mix så de rutinerede mixkræfter kan sige god for dig, og byde dig velkommen til CA Yearmix 2008-området.
Vi er i gang med at finde opbygningen, og det er ikke utænkeligt, at vi udvider med flere genrer end tidligere, så hvis du tænder på at mixe klassisk musik, så kom med et eksempel. Ellers hvis du er en haj indenfor andre genrer, så lad os også høre fra dig.
Du skal vide, at hvis du tilmelder dig, så stiller vi krav. Overholdelse af deadlines er den primære, men også at du tager dette seriøst. Det gør vi nemlig, og de sidste års mixes har været ventet med spænding, når Cosmo og drengene fra Megamixers har spillet det den 30. december sent om aftenen.
Så hvad venter DU på?
SÅ ER DET NU HVIS DU ØNSKER AT BIDRAGE TIL DETTE ÅRS MIX.
Deadline for tilmelding er på fredag d. 5. december, hvor der bliver lukket for tilmelding.
Vi mangler stadig mixere, specielt ikke-trance, ikke-tramp og ikke-electromixere. Gerne mixere indenfor områder, som dansk, hiphop/R'n'B og eurodance.
Hvis du føler du har noget at bidrage med, så meld dig til.
...
Få ting kendetegner den årstid vi nu befinder os i. En af disse er udgivelsen af Tuborg Julebryg. Den anden er årets Chart Attack Yearmix.
Derfor søger vi mixere, som ønsker at bidrage med deres evner til årets Yearmix.
Vi har allerede tilsagn fra flere rutinerede kræfter, men vi skal være endnu flere for vi vil gerne fortsætte den fremgang vi har haft siden starten af CA Yearmix æraens begyndelse årgang 2002.
Derfor kom hid, upload et mix så de rutinerede mixkræfter kan sige god for dig, og byde dig velkommen til CA Yearmix 2008-området.
Vi er i gang med at finde opbygningen, og det er ikke utænkeligt, at vi udvider med flere genrer end tidligere, så hvis du tænder på at mixe klassisk musik, så kom med et eksempel. Ellers hvis du er en haj indenfor andre genrer, så lad os også høre fra dig.
Du skal vide, at hvis du tilmelder dig, så stiller vi krav. Overholdelse af deadlines er den primære, men også at du tager dette seriøst. Det gør vi nemlig, og de sidste års mixes har været ventet med spænding, når Cosmo og drengene fra Megamixers har spillet det den 30. december sent om aftenen.
Så hvad venter DU på?
SÅ ER DET NU HVIS DU ØNSKER AT BIDRAGE TIL DETTE ÅRS MIX.
Deadline for tilmelding er på fredag d. 5. december, hvor der bliver lukket for tilmelding.
Vi mangler stadig mixere, specielt ikke-trance, ikke-tramp og ikke-electromixere. Gerne mixere indenfor områder, som dansk, hiphop/R'n'B og eurodance.
Hvis du føler du har noget at bidrage med, så meld dig til.
...
Senest rettet af 3dotz 02 dec 2008, 08:38, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg er klar igen i år. Jeg vil også gerne melde mig til at sætte skidtet sammen hvis ikke der allerede nu er nogen der har tilmeldt sig dette.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
hvor skal man ligge skill mæssigt? Hvis jeg nu kommer med en masse megamix inden for den nærmeste fremtid, ville jeg sgu blive glad for at hører på noget kritik om jeg er for slem til at kunne sammen sætte et lille sæt til yearmixet..
ja jeg vil sgu hellere hører noget ærligt end slippe noget bras afsted.. har nu ikke gjort mig i mega mix før, men synes da jeg har styr på de basale ting.
ja jeg vil sgu hellere hører noget ærligt end slippe noget bras afsted.. har nu ikke gjort mig i mega mix før, men synes da jeg har styr på de basale ting.
-
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
hvis du selv har lysten og føler du kan overholde en deadline, så syntes jeg da at du skal prøve at bikse 6-7 sange sammen... lad os fks. sige at mixet max må vare 10 min. så får du en fornemmelse af hvad megamixing er. og syntes 3 dotz og de andre drenge det er godt så er du medMaunus skrev:hvor skal man ligge skill mæssigt? Hvis jeg nu kommer med en masse megamix inden for den nærmeste fremtid, ville jeg sgu blive glad for at hører på noget kritik om jeg er for slem til at kunne sammen sætte et lille sæt til yearmixet..
-----------------
Jeg melder mig gerne på "Tramp" delen igen i år
//kloojve
-
- Geografisk sted: Denmark
-
-
Jeg er ganske sikker på, at du får tildelt en genre (dette siger jeg uden belæg, da jeg ikke har været med i flere år i træk nu) for at undgå at 10 personer mixer italo og dance.
Jeg tror, at de fleste genrer er tilladte, men det er sjældent, at særlig mange mixer uden for de almindelige 4-takts-mindless-genrer.
Jeg tror, at de fleste genrer er tilladte, men det er sjældent, at særlig mange mixer uden for de almindelige 4-takts-mindless-genrer.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.